Sabtu, 14 Mei 2011

VIDEO SEKS ANWAR : FITNAH KE???


Penganjuran Program Munajat Rakyat Menolak Fitnah oleh PKR Selangor yg dikatakan berlangsung pada malam ini ibarat satu lagi langkah terdesak puak pakatan haram untuk terus menafikan Anwar Ibrahim sebagai pelaku dalam video seks yg hangat diperkatakan.

Program tersebut yg turut dihadiri oleh Dr. Sheikh Wahbah Zuhaily dari Syria dan Mursyidul Am PAS, Dato Nik Aziz mungkin cara terakhir untuk menjelaskan kpd umum bahawa kononnya Anwar adalah mangsa fitnah kerajaan sebelum mahkamah memutuskan mengenai kes liwat Anwar pada 16 Mei ini.

Puak pakatan haram ini terus-menerus dilanda sindrom penafian. Pihak polis pun telah mengesahkan bahawa pelaku dlm video seks tersebut adalah orang yg didakwa iaitu Anwar. Pasti sebahagian besar rakyat Malaysia juga telah menonton video itu, seterusnya dapat menilai sendiri siapa yg terlibat. Tidak cukupkah lagi sumpah laknat yg dibuat oleh Datuk Shazryl Eskay tempoh hari?

Apa lagi bukti yg perlu didedahkan bagi menyatakan Anwar memang melakukan hubungan seks dgn wanita yg didakwa China Doll itu? Takkan sampai malaikat Jibrail kena turun kot beritahu yg Anwar bersalah baru puak pakatan haram hendak percaya.

Pendedahan video seks tersebut ibarat memendekkan jangka hayat politik Anwar. Mungkin juga ini semua adalah pembalasan terhadap dosa-dosa silam Anwar yg tidak kenal depan atau belakang-semua sama saja. Bertaubatlah Anwar. Sampai bila hendak terus nafi. Jangan sampai skandal-skandal lain pula yg didedahkan selepas ini.   

Tiada ulasan:

Catat Ulasan