Khamis, 19 Mei 2011

10 DALIL MENGAPA NIK AZIZ TAK LAYAK DIGELAR ULAMA (ULAR dalam seMAK bolehlah)


1. Nik Aziz bersedia berkawan dengan syaitan asalkan ia mampu membantunya memusnahkan UMNO. Baginya syaitan lebih mulia dari UMNO yg juga orang Islam.

2. Nik Aziz sering menyamakan dirinya dengan Rasullullah SAW setiap kali dia menghadapi cabaran dalam politik. Dia meletakkan dirinya yg kononnya mempertahankan Islam setaraf dengan segala dugaan yg dihadapi Rasullullah SAW semasa menyebarkan Islam dahulu. 

Persoalannya siapakah Nik Aziz yg hendak menyamakan dirinya dengan Rasullullah SAW? Apa sumbangannya kpd perkembangan Islam di negara ini? Hanya pencacai PAS saja yg mengangkat Nik Aziz sbg Nabi bg umat Melayu Malaysia.

3. Nik Aziz sering mendoakan bala atau kemusnahan terhadap saudara seislamnya sendiri. Demi merebut pangkat dunia & membalas dendam kesumat, dia menyatakan tidak salah di sisi Islam mendoakan musuh yg kononnya menentang Islam. 

Ini ke yg dipanggil ulama? Apa penilaian yg kamu gunakan untuk mengatakan org itu atau org ini tidak Islam? Sebenarnya kamu yg sesat. Kamu ngn Ayah Pin sama saja. Tapi Ayah Pin ok lagi dari kamu sbb dia tak peralatkan Islam mcm kamu.



4. Selama 20 tahun memerintah Kelantan, rakyat Kelantan masih belum mampu menikmati bekalan air bersih.   Kehidupan mereka juga terhimpit. Ekonomi tidak berkembang. Peluang pekerjaan tiada. Sebab itu ramai rakyat Kelantan berhijrah ke negeri lain untuk mencari kerja.

Inilah akibatnya apabila memilih seorang yg tak tahu mentadbir negeri & hanya tahu berceramah siang dan malam saja. Rakyat Kelantan dimomokkan supaya hal-hal dunia tidak perlu diutamakan, kemiskinan hidup adalah takdir Allah & terus pangkah PAS supaya diri terjamin masuk syurga. Rosak..rosak...

5. Nik Aziz didakwa antara arkitek yg menyebabkan PAS keluar dari BN pada tahun 1978. Kerana dengkikan UMNO dan terlalu kemaruk kuasa, Nik Aziz sanggup merancang utk menjatuhkan Presiden PAS ketika itu Dr. Asri Muda. Dia menentang Dr. Asri kerana membawa PAS menyertai UMNO. Dr. Asri seorang yg mengutamakan perpaduan Melayu Islam.

Kerana sikap keji Nik Aziz n the gang, penyatuan murni UMNO-PAS akhirnya terungkai. Akibatnya, org Melayu berpecah sehingga sekarang. Nik Aziz lah penyebabnya.

6. Menyokong tindakan Lee Kuan Yew yg menggesa org Melayu Singapura supaya tidak terlalu patuh kepada ajaran Islam. Nik Aziz menegaskan Lee Kuan Yew lebih baik dr pemimpin UMNO yg katanya menolak Islam berbanding Kuan Yew yg hanya meminta Melayu Singapura supaya mengurangkan amalan Islam dlm kehidupan.



7. Nasib umat Islam Malaysia sama ada masuk syurga atau neraka bukan ditentukan oleh Allah tetapi semuanya adalah di tangan Nik Aziz. Kata Nik Aziz, sesiap yg mengundi PAS pasti akan masuk syurga. Begitu mudah sekali fatwa sesat Nik Aziz ni. Nampaknya para perogol, perompak, perasuah, pembunuh dan semua penjahat boleh terus ke syurga tanpa perlu bertaubat asalkan anda mengundi PAS pada pilihanraya.

8. Nik Aziz masih tetap mempertahankan Anwar Ibrahim walaupun Anwar terus dikaitkan dengan masalah moral spt kes liwat & video seks. Hinggakan dia mengeluarkan fatwa bahawa sesiapa yg mengaitkan Anwar dalam video seks itu, dia tidak akan masuk syurga. Sebahagian besar rakyat Malaysia juga dilihat bersetuju bahawa Anwar memang terlibat dlm masalah moral tersebut. Semua bukti di mahkamah juga menunjukkan pertuduhan terhadap Anwar adalah benar.

9. Nik Aziz menjadi penghalang utama kepada usaha murni menubuhkan kerajaan perpaduan antara UMNO-PAS. Malah, Nik Aziz menggesa supaya ahli PAS yg menyokong idea kerajaan perpaduan itu supaya masuk UMNO. Nik Aziz tidak peduli Melayu terus berpecah. Baginya, lebih baik Melayu terus berpecah kerana Melayu yg bersatu padu hanya akan menguntungkan UMNO. Nauzubillah.

10. Nik Aziz tidak bangga dilahirkan sebagai Melayu. Baginya apa ada pada Melayu. Kenyataan dia memang angkuh. Aku nak tanya, kalau bukan sebab dilahirkan sbg Melayu mungkinkah dia akan jadi penganut Islam sekarang? Kalau dia dilahirkan sebagai org Yahudi, adakah secara automatik dia akan rasa nikmat Islam? Sedangkan Rasullullah SAW pun tidak melarang umatnya memuliakan asal-usulnya asalkan tidak mengamalkan asabiyah.

*Sebenarnya ada banyak lagi dalil. Tapi aku tinggalkan untuk anda semua cari dan nilai sendiri siapakah Nik Aziz ini sebenarnya. Satu soalan yg aku nak lontarkan kepada anda semua, tolong cari apakah sumbangan Nik Aziz ini kpd Islam di Malaysia? 

10 ulasan:

  1. Nick Abdul Ajiz19 Mei 2011 6:36 PTG

    Terbaru. Nik Ajiz aka wali selipar jamban kata undi PAS dapat pahala. Sama standard macam kutip putung rokok tepi jalan. kahkahkah. Bingai punya ulamak terompah.

    http://www.youtube.com/watch?v=J1_VVwlxIck&feature=player_embedded&t=225

    BalasPadam
  2. I likeeee... i follow your blog...

    BalasPadam
  3. weeii.. bila plak Nik aziz tu org islam?

    BalasPadam
  4. Tanya sama dia...kalo tak dilahirkan sebagai melayu ..bolehkah dia dilantik menjadi MB kelantan... ni la yang dikatakan melayu tak sedar diri...

    BalasPadam
  5. n.ajis meluluskan berhalla tertinggi di Asia tenggara..dan tidak menambah Masjid di kelantan..ada kah ini membanggakan nabi-nabi...?

    BalasPadam
  6. paling tidak ada gak ilmu..sy lgi la karat ilmu.fikir2kan lah.

    BalasPadam
  7. teruk btoi pencacai UMNgOk!!..klu semayang x ckup 5 xyh nk kutuk para ulama' @ cakap lbeyh tntang Islam...mmg xlayak..hampeh!

    BalasPadam
  8. 40,000 rakyat Sarawak yang menetap di Johor.kerja kat sana.
    sarawak di perintah oleh pas ker?

    BalasPadam
  9. Aku heran nape ramai sgt penyokongg Nik aziz bangang tolol ni.
    ni mesti pernah hisap lubang buntut nik ajis, memasukkan lidah dr lubang dubur hingga sampai ke pangkal usus nik ajis ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. eh, x baik ko kata mcm tu...dubur nik ajis dah kerepot tuh...kekkekkehhh

      Padam