Selasa, 10 Mei 2011

SIAP SEDIA! DAP SUDAH MULAKAN GERAKAN SUBVERSIF


Penglibatan DAP dalam pertemuan paderi-paderi dari seluruh negara di P.Pinang tempoh hari telah menunjukkan parti rasis tersebut telah melangkah setapak ke arah gerakan lebih radikal. Seperti semua telah maklum, pertemuan ketua-ketua Kristian tersebut telah sebulat suara ingin menjadikan Kristian sbg agama rasmi Malaysia.

Pertemuan tersebut memang sengaja dirancang. DAP ingin menjadikan pertemuan tersebut sbg satu cara mereka meraih perhatian umum khususnya penganut Kristian kononnya mereka kini adalah pejuang agama Kristian pula! DAP sudah mula bermain dengan api. Mereka sudah nampak cara untuk menakluk negara ini adalah dengan cara mengapi-apikan sentimen perkauman & keagamaan. Biarkan rakyat terus berbalah. Jika negara ini berada dalam keadaan aman, matlamat mereka itu tidak akan menjadi kenyataan. 

Lihat tragedi 13 Mei 1969. Ia sengaja dirancang oleh DAP yg telah dirasuk ideologi komunis. Tetapi ia gagal. Jadi hasrat mereka menjajah negara terbantut. Kini, mereka mencuba lagi.

DAP telah memulakan gerakan subversif-nya. Tindak-tanduk mereka ini mirip kepada kegiatan Parti Komunis Malaya (PKM) semasa darurat dulu yg menggunakan aktiviti subversif sbg langkah untuk melemahkan kerajaan. DAP kini memilih langkah lebih radikal / ekstrem untuk merampas pemerintahan negara ini. Dulu, sentimen perkauman. Sekarang mereka lihat isu keagamaan pula boleh memberi keuntungan kepada mereka.


Mereka telah nampak orang Melayu seperti tidak akan bersatu lagi. Jadi inilah masanya untuk mereka mencucuk jarum. Tidak mustahil rancangan mereka ini turut didalangi oleh tangan-tangan tersembunyi (the hidden hand) yg telah lama inginkan negara ini hancur. 

Gerakan subversif DAP ini amat bahaya! Ia boleh membawa negara menuju ke arah kehancuran. Apa yg berlaku di Iraq, Libya, Syria, Mesir dan beberapa negara Timur Tengah boleh berlaku di negara ini. 

Strategi DAP sudah boleh dibaca. Dengan memainkan sentimen keagamaan ini, DAP ingin mempengaruhi orang Kristian & orang Islam supaya bersengketa. Andaikan betul-betul berlaku konflik keagamaan, negara akan berada dlm kucar-kacir.  Jika keadaan semakin buruk, sudah pasti pihak the hidden hand (baca: Yahudi-zionis & USA) akan campur tangan. Bagi menangani konflik ini, sudah pasti kerajaan akan bertindak. DAP membayangkan kerajaan akan bertindak kejam seperti kerajaan Libya yg sanggup membunuh rakyat sendiri yg memberontak.

Jadi, pihak the hidden hand akan menghantar bala tenteranya untuk menyerang Malaysia dengan alasan melindungi orang awam. Akhirnya, seperti yg diangan-angankan oleh DAP adalah kerajaan BN sekarang akan dijatuhkan oleh pihak the hidden hand. Lalu, the hidden hand akan melantik pemimpin baru Malaysia yg boleh berkompromi dengan mereka. Sudah pasti DAP merasakan mereka berpeluang besar untuk dipilih, lebih-lebih lagi mereka adalah pendokong the hidden hand.

Lihat, inilah sebenarnya strategi DAP. Cuba mencetuskan huru-hara demi merampas kuasa. Ia sama seperti PKM dulu yg menggerakkan pemberontakan bersenjata untuk menakluk negara selepas kegiatan secara perlembagaan gagal membuahkan hasil.

DAP bukan ingin memperjuangkan keadilan bagi agama Kristian. Mereka sebenarnya hanya ingin merobohkan penguasaan Melayu dalam politik negara ini. Mereka akan mencuba apa jua cara untuk mencapainya. Tidak mustahil suatu hari nanti mereka akan melancarkan pemberontakan bersenjata pula. Segalanya mungkin.

Ingatlah bangsaku. DAP adalah musuh utama kita yg perlu diperangi habis-habisan sama seperti kita memerangi puak zionis! DAP jugalah yg telah merosakkan hubungan antara kaum di negara ini. Sewajarnyalah, DAP diharamkan oleh kerajaan. Selagi ia wujud, selagi itulah ia ibarat gunting dalam lipatan kepada kehidupan bernegara ini.


1 ulasan:

  1. Ur a fucked up asshole should slay you motherfucker BN & UMNO

    BalasPadam