Rabu, 25 Mei 2011

MELETUP!!!: BAKAL-BAKAL CALON MELAYU DAP PADA PRU-13 NANTI


1. Senator Tunku Abdul Aziz Ibrahim - Ahli Dewan Negara / Naib Pengerusi DAP Kebangsaan



2. Ahmad bin Ton - Ahli Jawatankuasa DAP Kebangsaan / Naib Pengerusi DAP Johor



3. Zairil Khir Johari - Setiausaha Politik Lim Guan Eng


4. Tengku Zulpuri Shah bin Raja Puji - Timbalan Pengerusi DAP Pahang 


5. Zainol bin Enout - Naib Pengerusi DAP Kedah


6. Wan Saimi bin Wan Dahlan - Naib Pengerusi DAP Sarawak


7. Zulkifli bin Mohd Noor - Ahli Jawatankuasa DAP P. Pinang


8. Azman Masri - Ahli Jawatankuasa DAP Selangor


9. Tajuldin Abdul Rahim - Ahli Jawatankuasa DAP Sabah

16 ulasan:

  1. KESIAN BETUL MELAYU BONGOK NI... DAH NAK MAMPOS APA?

    BalasPadam
  2. siap tali jerat lembu ,nak cucuk hidung

    BalasPadam
  3. kesian..ade gak melayu yg percaya dapig..

    BalasPadam
  4. KESIAN AKU TENGOK AMAT TON NI, JALAN KAKI KE HULU KEHILIR, KADANG KADANG BERSELIPAR JEPUN JE, AKU AGAK DIA NI MALAS KERJA LAH .. DIA NI MEMANG SAH ALAT CHINA ....

    AKU PERNAH TANYA AMAT TON KENAPA DIA MASUK DAP

    JAWAPAN RINGKAS, AKU NAK DUIT DAP JE ....

    BalasPadam
  5. Ambil gambar, simpan nama-nama barua, talibarut komunis ni..jadi sekali lagi mcm 13 Mei..kita pancung kepala barua2 ni dulu..pastu baru cari puak cina komunis DAPig..

    Dasar Melayu yang x tahu diuntung depa ni...elok kasi terburai ja isi perut depa yang selalu penuh dengan makanan hasil daripada duit DAPig....

    BalasPadam
  6. celako,celako,celako....inilah melayu CELAKO.

    BalasPadam
  7. macam manalah anak tengku puji boleh terlibat dengan DAP....

    BalasPadam
  8. ni lah senarai yg sama dgn bangsat2 yg bantu komunis dan jepun zaman dulu..

    BalasPadam
  9. Zairil Khir Johari tu anak tiri Khir Johari saja, tumpang glamor nama pak tiri, tapi memang cina habes. Semalam aku baru tulis dlm GAP pasal melayu dap ni, sedih sungguh aku tengok. Aku heran apa perjuangan dia org sebenarnya. Kaum keluarga dia org bangsa apa? Mak bapak, nenek moyang bangsa apa? Kenapa nak jadi pengkhianat kpd bangsa sendiri? Mungkin dia org harap bila DAP perintah Malaysia, dia org boleh jadi menteri hal-ehwal melayu...nauzubillah..

    BalasPadam
  10. boleh tahan juga melayu kita ni, macam man agak nya fikiran mereka ? tidak kah rasa bersalah besekutu dengan komunis2 ini, terang2 laknat ini semua nak menghancurkan orang melayu tapi masih ada melayu yang bersedia menjilat komunis2 ini, Ya Tuhan apa nak jadi?

    BalasPadam
  11. Konon konon dia orang ni melayu lain pada yang lain. Memang betul. Saya tengok kesemuanya keturunan kacokan melayu cina atau india. Selalu nya kacokan ni sentiasa ada masaalah identiti. Ada saja yang tak kena pada mereka kerana mereka fikir mereka lebih hebat. Jadi apa nak hairankan. Depa ni bukan ada roh melayupun.Depa nilah jenis jenis yg menjatuhkan kesultanan melaka dulu dulu. Lagi elok kaum baba dan nyonya kerana mereka ni sememang nya unik tak lah macam kacokan kacokan melayu dalam DAP. Lagi lagi Tunku aziz tu petah bahasa orang putih lebih dari orang putih. Pada dia orang melayu ni tak ada kelas. Dia tu amacam.

    BalasPadam
  12. melayu yang mcm ni lah pengkhianat bangsa! bukan setakat pengkhianat je, MAHA PENGKHIANAT! org mcm ni la menyebabkan hidup rakyat melayu susah zaman jepun, british bla bla bla.

    BalasPadam
  13. BARUA KOMUNIS!!!

    BalasPadam
  14. ulasan semuanya manusia tidak otak!!!

    Anak Malaysia...!!!

    BalasPadam
  15. Yah,betul!Mamak kutty tu semua lu punya nenek moyang,berani cakap orang darah Cina,you semua darah apa?Darah Hitler Mahathir Bin Kerala?

    BalasPadam
  16. biarlah ada Melayu dlm DAP. Sekurang-kurangnya boleh jadi 'mata &telinga". Tapi melayu DAP jangan pula penakut dan menikus!!!!!

    BalasPadam