Selasa, 12 Julai 2011

JIKA ANWAR IBRAHIM MAUT DITEMBAK SHARP SHOOTER DI PERHIMPUNAN BERSIH.....


Skrip perhimpunan BERSIH sudah pasti berbeza dari apa yg kita saksikan 9 Julai lalu seandainya 'pelakon hebatnya' maut ditembak oleh pihak keselamatan. Boleh tak anda bayangkan apa yg bakal berlaku kepada kerajaan amnya dan negara ini khususnya jika Anwar Ibrahim terbunuh sewaktu demonstrasi BERSIH?

Sudah pasti sebaik saja disahkan Anwar terbunuh, negara pengganas Amerika Syarikat dibantu oleh proksinya PBB sepantas kilat akan menjalankan penyiasatan kes pembunuhan tersebut. Dalam masa yg sama agen CIA dan Mossad akan melakukan tugas mereka mengapi-apikan rakyat untuk memberontak kononnya menentang kerajaan yg zalim.

Apa yg boleh dikatakan pada masa itu ialah Malaysia sudah terjerumus ke kancah huru-hara. Amerika pada bila-bila masa saja boleh menggunakan kekuatan ketenteraan mereka untuk menekan kerajaan BN untuk mengikut telunjuk mereka. Jika ingkar sudah pasti bumi Malaysia ini akan dihujani dengan peluru berpandu Tomahawk sebagai pengajaran kerana berlaku zalim terhadap ahli politik pembangkang.

Negara juga dilanda demonstrasi tiap-tiap hari. Rakyat bergaduh sesama sendiri. Akhirnya kerajaan yg sah dijatuhkan dan sebuah kerajaan baru dipilih untuk mengambil alih. Dan sudah pasti kerajaan baru tersebut tidak dapat lari dari dibayangi oleh tangan-tangan halus yg sudah lama mengidamkan negara ini. Mereka akan mengatur perjalanan kerajaan baru tersebut mengikut telunjuk mereka. Maka, Malaysia pun diperintah oleh boneka Amerika dan Zionis.

Keamanan pada masa itu ibarat sudah jauh dari genggaman. Jadi, hilanglah sudah kedaulatan sebuah negara yg sebelum ini hidup harmoni dan masih mempertahankan kesucian Islam disebabkan seorang pemimpin yg seluruh kehidupannya ditumpukan semata-mata untuk merebut jawatan Perdana Menteri. Kerana kegilaannya itu, Malaysia hilang kemerdekaannya.   

4 ulasan:

  1. buat la lagi perhimpunan bersih... kalau boleh buat hari kerja, dari hari isnin smpai jumaat kat tgh2 KL. SAbtu ngan ahad rilek jap. aku suke je, x payah g keje. weken boleh jalan2 enjoy gaji buta... paling tidak 3-4 bulan.. kira ok jugak tu... hahaha... aku x kisah pun, aku peduli apa. dah 20 tahun pembangkang ngan BN silih ganti menang kat perlimen di kampung mertua aku.. tp jalan raya x berturap elok2 jugak. Lampu jalan pun x de, kena la mertua aku apply n bayar bill lampu jalan sendiri smpai sekarang. Itu baru jalan dan lampu jalan... itu bukan di ceruk hutan di negeri kelantan tu... ni kampung melayu di kawasan kuala lumpur... ptuihhh kat semua org politik... sapa menang pun sama je menggemukkan kroni masing2.. menjawab la korang kat akhirat esok

    BalasPadam
  2. kepada rakyat Malaysia yang menyokong BERSIH anda semua telah tertipu!bukalah hati!sampai bila anda akan diperbodohkan dengan sandiwara anjing-anjing pembangkang nih?!buka mata dan hati!gunakan akal fikiran yang waras!tengoklah disekeliling!ada tak rakyat Malaysia yang menderita seperti di Somalia?!ada tak rakyat Malaysia yang tak cukup makan seperti di India?!Jawapannya tak ada!jadi hentikan menghentam kerajaan kerana anda pun tidaklah sesuci atau sebersih mana pun!

    -HIDUP 1000 TAHUN-

    BalasPadam
  3. betul tanpa nama.. sapa pun yg jd teraju kita tetap kena kerja untuk sara diri, keluarga dan ank2.. bkn depa bg kita mkn pun..

    BalasPadam
  4. Malays supporting BERSIH (aka BERSHIT)are totally stupid and dumb-ass!your are totally being lies and shit on by the Chinese Pig!you have fall into their death trap!you are being tricked by the pussy chinese pig to go against your own race and religion on the 9th July!you are being used like a donkey!being ride around and being used freely by the pussy chinese!

    BalasPadam