Selasa, 12 Julai 2011

LARI DARI MEDAN PERANG : NIK AZIZ WAJIB DIHUKUM BUNUH!


Jika PAS meletakkan kedudukan perhimpunan BERSIH setaraf peperangan jihad menentang puak kafir kufur, mereka sepatutnya menjatuhkan hukuman bunuh terhadap Nik Aziz. Ini kerana semasa 'pejuang jihad' pakatan haram bermatian-matian dalam 'peperangan' BERSIH, Nik Aziz telah lari dari medan perang dengan melancong ke Uzbekistan.

Nik Aziz hanya tahu menjatuhkan hukum mati syahid kepada mana-mana pendemo yg terbunuh semasa perhimpunan BERSIH, tapi di mana dia berada semasa pencacai mereka sedang berjuang? Kalau dah tahu jika mati semasa berdemo dianggap mati syahid kenapa Nik Aziz tak mau merebut peluang tersebut? Tak pun takut mati kot? Tak puas lagi hirup nikmat dunia ek?

Itulah dia 'nabi akhir zaman' PAS. Mulut tak habis-habis keluarkan fatwa sesat. Bila cakap tentang Islam wah mengalahkan Rasullullah SAW. Tapi bila suruh berjuang batang hidung pun tak nampak. Itu baru suruh pergi berdemo. Belum lagi diminta pergi berperang menentang Yahudi-Zionis. Confirm lari lintang-pukang punya.

Sudah jelas sekarang ahli-ahli PAS hanya dijadikan pencacai oleh para pemimpin mereka termasuk Nik Aziz. Kalau mengundi wajib pangkah PAS, kalau tidak masuk neraka. Bila demonstrasi wajib pergi. Tapi kalau mati/cedera tanggung sendiri. Kesian sungguh GAD tengok para pencacai PAS ni. Dahlah taksub dengan pemimpin. Kesetiaan pula tak bertempat. Last-last bila mati pemimpin mereka cakap syurga dan neraka Allah yg tentukan. 

8 ulasan:

  1. semoga diberi petunjuk

    BalasPadam
  2. Pok Nik cakap dia nak angkat tongkat pun dah tak kuat, nanti kalau jatuh takut kena pijak. Kalau mati nanti sampai bila-bila orang cakap Pok Nik mati kena pijak, orang tak cakap mati syahid, tu yang dia lari.

    BalasPadam
  3. Nate beruk betul pok nik (jgn marah ye, dia kata boleh mencarut).....padan muko demo nate bewak.....

    BalasPadam
  4. diakhir zaman para ulamak,ahli ugama, sudah tidak dihormati tetapi yang melakukan maksiat diberi anugerah.........antara kita dengan ulama sapa yg lebih tahu bab ugama.....sudah sudah le...jangan lah difitnah ulaama ulama.

    BalasPadam
  5. hampa nii memang teruk btoi la tak ada kerja lain ka nak buat semoga di beri petunjuk haram jadah mana yang buat gambar TOK GURU NIK AZIZ mcm tuu

    BalasPadam
  6. pok2 mung nim bodo ko gapo??mu nok kecek cek dulu lah.....mu cek dulu umno mu tu...supo dop ngn al-Quran dn hadis hok aQ ado,,mu pun ado....

    BalasPadam
  7. Semoga diberi petunjuk dan hidayah oleh Allah. Kesian Tok Guru difitnah sebegini rupa. Di akhirat nanti merangkaklah engkau mencari Tok Guru untuk memohon ampun.

    BalasPadam
  8. Semoga diberi petunjuk dan hidayah oleh Allah. Kesian Tok Guru difitnah sebegini rupa. Di akhirat nanti merangkaklah engkau mencari Tok Guru untuk memohon ampun.

    BalasPadam