Ahad, 3 Julai 2011

UMNO SEDIA GERAKKAN BALA TENTERANYA GEMPUR BERSIH!


Perdana Menteri Dato Seri Najib telah memberi peringatan kepada Ambiga Sreenevasan dan para peserta BERSIH bahawa beliau pada bila-bila masa saja boleh mengarahkan semua ahli UMNO di seluruh negara untuk menggempur perhimpunan BERSIH.

Ini merupakan satu amaran keras terhadap pemimpin pakatan haram yg terlalu beria-ia ingin menghuru-harakan negara. Mereka mungkin fikir bahawa kerajaan tidak mampu berbuat apa-apa terhadap mereka. Tapi mereka silap kerana kerajaan sudah mula bertindak menahan pihak-pihak yg berkempen dan menyebarkan risalah mengenai BERSIH. 

Zaman tindakan keras ala pemerintahan Tun Mahathir sudah kembali. Strategi menahan perancang utama / play maker agar dapat melumpuhkan terus kegiatan subversif / perhimpunan haram akhirnya diterapkan semula. Jika ini terus dilakukan, tak mustahil perhimpunan yg dirancang pada 9 Julai nanti tidak mencapai objektifnya.

Ingat pakatan haram! Kalau anda fikir anda kuat dan berkuasa, sebenarnya ada ramai lagi yg lebih kuat dan bijak dari anda. Tingkahlaku anda sekarang sedang diperhatikan oleh seluruh rakyat Malaysia. Sebahagian dari mereka juga bersedia membereskan anda jika dapat lampu hijau dari pihak atasan.
      

7 ulasan:

  1. cara nak mengalih perhatian rakyat dari isu juboq yang menjadi kegemaran papa jahat, ke masalah orang lain. jadi orang lah sentiasa buat salah, dia dak jugak.

    BalasPadam
  2. tak malu ke, wahai keluarga penderhaka, sah dan nyata bapak awak yang keparat tu berzina, masih nak tuding pada orang lain? sampai bila awak semua satu keluarga nak sokong bapak awak? tapi ikut suka hati korang le, yang nak masuk neraka bukan rakyat tapi korang yang bersubhat dengan raja penipu tu. korang berdosa kerana membiarkan penipu tu terus bermarajalela denagn nafsu sonsang jijik dia.

    BalasPadam
  3. lebih baik dibuat perhimpunan utk memilih buntut terbaik supaya boleh dipersembahkan kepada King Jubur...

    BalasPadam
  4. Lagu sweet charity kpd pemerintah....

    Jangan tunggu lama lama...
    nanti lama lama
    ORANG TU LARI SEBERANG

    Cekup siang siang dan humban kat kandang harimau ka, kandang buaya kat zoo negara ka...

    Bimbang harimau dan buaya pun tak sudi nak makan pariah tu.... lagi satu takut kena liwat

    BalasPadam
  5. Tp xde Nuar pun xsyok juga..pelakon serba boleh macam TS P.Ramlee..cuma Seniman Agung tu..dlm filem/lagu/lakunan/lirik lagu...teladan baik...Tp Nuar King Maharaja Pembohong/Penipu

    BalasPadam
  6. orang tua berjanggut dari Kelantan yang nyanyok tu lagi bijak,awal-awal lagi dia dah blah pi Uzbekistan.lepas dia api-apikan langau-langau yg nak menyertai "perhimpunan" dia cabut.nak ziarah makam Imam Al-bukhori ngan At-tirmizi konon.....

    BalasPadam
  7. Ingatkan Patriot tu lah bala tenteranya tapi rupa2nya Bangla Tentera muekekekekk

    BalasPadam