Ahad, 3 Julai 2011

ORANG INDIA PUN BIMBANG MELAYU BERPECAH



Ketika orang Melayu sedang menuju bibit-bibit perpecahan yang kian menakutkan, masih ada lagi kaum bukan Melayu yang prihatin mengenai isu tersebut.

Presiden Parti Bersatu India Malaysia (MIUP), Datuk S. Nallakaruppan menyatakan kebimbangannya jika Melayu terus berpecah teruk, ia akan mengancam keselamatan negara. Ini kerana sebagai kaum majoriti, perpaduan orang Melayu menjadi kunci kepada keselamatan negara. 

Lebih-lebih lagi perhimpunan BERSIH yg akan diadakan nanti bakal menemukan puak-puak Melayu yg berlainan ideologi. Pertembungan tersebut boleh memburukkan lagi perpaduan sesama orang Melayu. Untuk baca lebih lanjut sila klik SINI.

3 ulasan:

  1. Bila NAlla nak dedah pekung Anwar? Bila dia nak bukak cerita pasal bawak lari berbillion ringgit ke Indonesia bersama Rahim Ghouse dan Nik Hasni pada 1997/98?

    Come'on Nalla, you better hit it when it still hot!

    BalasPadam
  2. saya mewakili pihak mykmu.net ingin menarik perhatian pihak tuan
    bahawasanya...laman web mykmu.net akan mengadakan Majlis Himpunan penulis penulis maya pada november ini, Insya'Allah ..Perdana Menteri Malaysia turut akan menghadiri majlis tersebut tarikh resmi akan diberitahu kelak...

    Buat masa ini apa yang boleh saya beritahu majlis berkemungkinan diadakan di lembah klang dan penginapan akan disediakan bagi peserta yang datang dari luar lembah klang...


    andai berminat sila beri nama, blog anda dan no tel untuk dihubungi..


    Tuan boleh menghubungi saya di email dkds@mykmu.net

    BalasPadam
  3. Betul ka Nalakaruppan ne bercakap orang India bimbang apabila Melayu berpecah,jangan2 bersandiwara macam MCA,GERAKAN & DAP,x percaya aku dgn org India ne kerana sekarang pun Melayu pun dok bertokak sama Melayu kerana kuasa x kan la ada bangsa lain nak simpati.

    BalasPadam