Isnin, 11 Julai 2011

BERSIH: SAH! DAP MEMANG MAHU MELAYU BERGADUH DENGAN MELAYU


Kawan GAD yg merupakan Special Branch (SB) telah menunjukkan kepada GAD satu SMS yg dihantar oleh Lim Guan Eng kepada seluruh ahli DAP berkaitan BERSIH. Menurut SMS tersebut, Lim Guan Eng mengarahkan supaya semua ahli DAP jangan menyertai perhimpunan BERSIH. Dia juga ada mengatakan bahawa biarkan orang Melayu bergaduh dengan org Melayu.

GAD tak terkejut membaca SMS tersebut. Sebagai parti rasis dan mempunyai roh komunis, niat DAP memang sudah diketahui. Cuma yg amat malang, org Melayu yg berada dalam PAS dan PKR bagaikan tidak sedar atau buat-buat tidak sedar dengan perangai DAP ini.

Kita boleh lihat berapa kerat saja org Cina yg menyertai BERSIH. Mereka ini rata-rata menganggap menyertai BERSIH adalah sia-sia. Adalah lebih baik mereka cari makan atau cari duit. Yang tetap bodoh adalah org Melayu yg tak tahu hujung pangkal terus saja bersetuju untuk memberontak. Nampaknya selama-lamanyalah org Melayu akan diperalatkan oleh musuh-musuh dalam selimut ini. Mereka ini hanya menunggu masa saja nak 'membersihkan' kita dari Tanah Melayu ini. 

3 ulasan:

  1. Orang Melayu memang bodoh, bengang, bahlol sebab itu la orang cina refer malay race sebagai " Malai kuii" meaning orang yg tidak pandai mengira, literilly it means bodoh. Now orang bodoh ni bergaduh sama sendiri. Orang cina ni mcm burung mayat " vulture" diaorang tengok ja orang bodoh di pecah kepala, masuk lock up- kalau ada yg mati lagi bagus, diaorang tepok tangan. Orang bodoh ni tak pakai otak untuk berfikir, dia guna jubur untuk berfikir-Orang melayu yg ada otak ni jumlah ni sedikit ja. kalau di takdirkan PRU13 orang melayu yg ada otak ni kalah, orang melayu yg bodoh ni menang, sudah pasti orang bodoh ni jadi lembu DAPig. mereka ni akan di jadikan sebagai driver, security guard. buruh2 yg terima arahan dari DAPigs.Diaorang ni akan hancurkan negri kita, kalau suda hancur, mereka migrate ke luar negara- and they start all over again di negara2 lain. yg tingal untuk repair kan negara yg bertuah ni hanya yg ada otak, but it will take years to be what it is like now but that time banyak la puak2 akan berperang sama sendiri, mcm juga di Afganistan, nagara2 di africa dan lain2-I hope and pray that i will not see the day it will happen to me and my genaration -amin ya rabilalamin- Pak awang

    BalasPadam
  2. Kau tu bukan orang Melayu ker? Bahlol betul...

    BalasPadam
  3. Betul tu admin.

    Strategi DAP. Mereka nak porak poranda kan melayu sesama melayu. Sekarang ni yang kecoh2 semua nya melayu. Cina bersih 5.0 mana ada gaduh. Cina duduk rilexs je. Because melayu buat keje . Nak buat lagu mane. Ape lah punya melayu kalau ye pun nak tunjuk perasaan , jangan lah sampai join pertubuhan cina.. Dia tak nampak agak nye cina ni pijak2 gambar ulama. Menyusah kan orang awam. Pelancong pun takut nak datang malaysia. Macam rusuhan dah aku tengok.

    BalasPadam