Selasa, 7 Jun 2011

SELEPAS GUGUR NEGARA ISLAM, PAS IKTIRAF PULA PERJUANGAN KOMUNIS LAKNATULLAH


Nampaknya PAS semakin sesat dari hari ke hari. Jika sebelum ini Presiden PAS mengisytiharkan bahawa matlamat menubuhkan negara Islam sudah tiada dalam agenda perjuangan PAS, kini mereka memberi penghormatan yg tinggi pula kepada perjuangan komunis laknatullah.

Buktinya, wakil PAS Melaka semasa muktamar PAS telah mencadangkan supaya digugurkan perkataan 'pengkhianat' kepada anggota komunis Melayu yg berjuang menentang kerajaan Perikatan dahulu. Bagi mereka, sesiapa pun yg bangun menentang UMNO/BN mesti diiktiraf sebagai hero.

Lihat betapa sempit dan bangangnya otak ahli-ahli PAS ini. Mereka ini memang gagal dalam bab sejarah negara. Adakah mereka tidak tahu apakah matlamat perjuangan komunis? Komunis ingin merampas kuasa melalui kekerasan untuk menubuhkan sebuah Republik Komunis Malaysia iaitu sama seperti negara China sekarang. Tahu tak wahai penjilat-penjilat PAS tegar bahawa komunis amat memusuhi agama termasuk Islam. Komunis menganggap semua agama sebagai candu masyarakat.

Tidak kira apa pun bangsa dan agama mereka, sesiapa yg menyertai perjuangan komunis tetap dianggap sebagai pengkhianat bangsa, agama dan negara. Adakah PAS tidak sedar sekiranya komunis ditakdirkan menang, apakah pucuk kepimpinan mereka akan diketuai oleh orang Melayu?

Memang sah PAS semakin sesat dan nyanyuk. Kerana dendam terhadap UMNO, mereka sanggup mengangkat sesiapa jua tidak kira ideologi yg menentang UMNO sebagai perwira. Mungkin jika Israel-Zionisme berperang dengan UMNO pun PAS akan kata nyawa Zionisme yg terkorban itu mati syahid. Masya Allah.

Di sini GAD ingin mengucapkan syabas kepada DAP kerana berjaya mentarbiah PAS daripada sebuah parti yg kononnya memperjuangkan Islam kepada sebuah parti liberal dan sesat lagi menyesatkan. Inilah kejayaan perkahwinan campur antara PAS-DAP. Sepatutnya PAS yg membimbing DAP mendekati Islam, tapi nampaknya sekarang PAS yg telah tergadai akidahnya. Malang sungguh PAS.

*Peringatan dari GAD : DAP semakin giat menjalan kempen memenangi hati Melayu. Mereka kini masuk ke kampung/kawasan petempatan Melayu kononnya memberi bantuan. Jangan terkejut jika ahli DAP yg berkempen itu akan datang ke rumah anda dengan memakai songkok, berbaju Melayu dan bertasbih. Tidak mustahilkan. PRU 13 semakin hampir. DAP akan berbuat apa saja yg tidak terjangkau dek akal kita. Mungkin Lim Kit Siang akan olol-olok isytihar dirinya memeluk Islam semata-mata ingin meraih undi Melayu. Kalau anda terjumpa ahli DAP ini halaulah mereka dengan parang dan berteriaklah "kami orang Melayu tak akan sokong komunis laknatullah". 


7 ulasan:

  1. rakyat semakin benci pada PAS PKR DAPiG. Tunggu keputusan PRU 13 nanti. Orang melayu akan bangkit melondehkan puak-puak ni smua IA....

    BalasPadam
  2. Parti PAS telah menerima balasan allah kerana perbuatan mereka yang sering menabur fitnah dan mengaibkan kerajaan, mereka ni mana ada kerja lain hari-hari berceramah memfitnah dan memperlekehkan usaha kerajaan yang pada masa sama mereka menikmatinya, tak kah pelik ada manusia macam ini, jadi sekarang mereka sudah dihijab dengan kebenaran sebab itu tindakan dan ucapan mereka telah tersasar jauh dari pekerti seorang yang bergelar mukmin, dan mereka gembira dengan tindakan mereka itu.

    BalasPadam
  3. Sebenaynya dah banyak orang melayu dah sedar kesilapan pada PRU 12 2008. InsyaAllah PRU 13 ramai orang melayu akan bangkit menyokong BN. Orang melayu dah masak taktik PAS dan pakatan harami. Pas hanya bertopeng kan Islam. Tunggu lah Saat Allah akan membalas atas apa yang mereka dakyahkan selama ini yang memecah belahkan perpaduan orang melayu islam.

    BalasPadam
  4. Anwar Juburi BABI.....
    Karpal hanyut dalam Singki BABI.....
    Lim Kick Siang Sial BABI......
    Hadi toya GILA KUASA..........
    Nicky ajis MUNAFIQ..............
    Mat Sapu No Bilik 121 BARUA....
    Husam MASAM RASUAH.......
    Mahfuz MR BEAN M.C.E....
    salahudin PUDURAYA buat kemas.....
    Nizar Balaci DaPIG............

    korang2 sume pegi JAHANAM CEPAT2 SKIT....
    MALAYSIA lebih AMAN tanpa korang sume...
    Porah.......!!!!!!

    BalasPadam
  5. sengsaranya rakyar malaysia hari ni sebab umno...mamak kuasai umno...cina kaya hari ni sebab umno....orang melayu miskin,buat maksiat, malas belajo semuanya sebab mamak umno.....satu hari nanti umno akan dihanyutkan ke laut....amin

    BalasPadam
  6. kalau hang tuah hidup dah lama si lahanat kena tikam ngan taming sari..inilah menunjukkan pas ni dah makin karut

    MARI KITA DESAK KERAJAAN HAPUSKAN SEKOLAH JENIS KEBANGSAAN UNTUK BINA BANGSA MALAYSIA!!!

    BalasPadam
  7. maklumat yg disamapaikan sgt berguna utk pembaca menilai semua yg berlaku.ttapi lebih elok kiranya saudara penulis menggunakan bahasa yg lebih baik dan sopan^^

    BalasPadam