Rabu, 22 Jun 2011

DAP HINA ISLAM LAGI, PAS KATA OK AJE

GAD langsung tak terkejut dengan tindakan ADUN DAP yg enggan memakai pakaian rasmi semasa majlis perasmian Sidang DUN Sarawak. Apa yg komunis DAP tak pernah buat untuk menyakiti hati org Melayu Islam?

Sedangkan agama rasmi negara pun mereka nak tukar kepada Kristian selain berusaha keras untuk menghapuskan hak istimewa Melayu, inikan pula setakat nak memakai songkok dan baju Melayu. Bagi mereka itu perkara kecil saja.

DAP tak perlu bimbang untuk terus menghina Melayu Islam kerana tindakan mereka itu pasti direstui oleh anjing belaan mereka iaitu PAS. Apa PAS peduli tentang kebudayaan Melayu dan Islam. Semua itu rubbish. Yg penting adalah undi pilihanraya.

Kalau DAP nak anjur majlis membakar al-Quran pun PAS pasti tidak akan membantah. Malah akan bertindak sebagai perasmi majlis tersebut. Lebih-lebih lagi sejak PAS telah membakul sampahkan hukum hudud dan bertukar jenama kepada negara kebajikan. Semuanya dibuat demi meraih kasih sayang DAP.

Mungkin statement ini sentiasa bermain-main di dalam kepala Nik Aziz dan Haji Hadi - "Buatlah apa-apa je DAP. Nak guna nama Allah ke, nak hina Melayu ke, nak hapuskan Perkara 153 ke, nak halau Melayu dari Malaysia ke atau apa je, kami tak kisah. Kami adalah pihak yg sentiasa berdiri teguh di belakang anda. Kesetiaan kami adalah kepada anda. Anda adalah segala-galanya bagi kami melebihi agama, Rasul dan bangsa kami".

Tiada ulasan:

Catat Ulasan