Jumaat, 3 Jun 2011

DAP UGUT MAHU BUNUH MOHAMED RAZALI!


Ahli DAP Jelutong, Mohamed Razali Abdul Rahman yang mendedahkan mengenai pertemuan paderi-paderi di Pulau Pinang telah membuat laporan polis kerana menerima ugutan bunuh.

Nota ugutan bunuh berbunyi "Lu jaga mati" itu yang ditulis dengan dakwat merah telah ditemui oleh Razali di hadapan pintu rumahnya. Adalah dipercayai ugutan bunuh tersebut mempunyai kaitan dengan laporan polis yg dibuat oleh Razali mengenai wujudnya pertemuan paderi di Pulau Pinang tempoh hari.

Bagi GAD apa yg berlaku ini menunjukkan bahawa DAP sanggup menggunakan apa saja cara untuk menutup tembelang mereka yg telah pecah. Inilah masalahnya apabila menggunakan sistem komunis. Komunis akan menghukum ahlinya termasuk dibunuh jika didapati ahlinya itu belot atau cuba menyatakan kebenaran.

Cara menakut-nakutkan orang dengan ugutan bunuh itu menunjukkan DAP semakin kepanasan lebih-lebih lagi yg membongkarkan isu paderi tersebut adalah ahlinya sendiri. Pasti mereka kini malu besar dan  kering idea untuk mencipta pembohongan baru kerana rakyat sudah tahu kisah yang sebenar. 

1 ulasan:

  1. Apa lagi nak dikata..Dah mmg DAPigs ni parti komunis,cauvinist,ultrakiasu, pukimak, haramjadah laknatullah.....

    Itu pun PAS dok butakan mata, pekakan mata, bisukan mulut, tetap berpelok sakan dengan haramjadah DApigs ni...

    BalasPadam