Ahad, 5 Jun 2011

PKR RANCANG HURU-HARAKAN MALAYSIA 9 JULAI INI


Menyedari kemerosotan sokongan rakyat kepada mereka, PKR kini merancang untuk mengadakan himpunan (sebenarnya tunjuk perasaan) pada 9 Julai ini KLIK SINI. Dengan berselindung di sebalik menuntut satu pilihanraya yg bersih, mereka sebenarnya ingin melakukan provokasi supaya negara berada di dalam keadaan kacau-bilau ala Mesir.

Tujuan mereka mengadakan demonstrasi tersebut ialah untuk meraih semula simpati rakyat terhadap mereka. Biasalah, PRU 13 kan semakin hampir. Dengan melakukan demonstrasi, mereka berharap pihak keselamatan akan bertindak kasar terhadap mereka. Jadi, ia boleh membangkitkan kemarahan rakyat terhadap kerajaan. Mula-mula kononnya mengadakan demonstrasi aman, tapi selepas itu mereka mesti akan melakukan provokasi kepada pihak keselamatan. Lalu, berlakulah pertempuran dahsyat ala Mesir dan Libya. Itulah yg mereka mahu sebenarnya. 

Inilah mentaliti puak pakatan haram. Kerja mereka hanyalah berdemonstrasi. Itu saja kemahiran terhebat yg mereka ada. Mereka tidak peduli kesusahan yg akan dialami oleh rakyat di atas perbuatan mereka itu. Apa yg penting mereka boleh mendapat sekelumit keuntungan iaitu menjatuhkan maruah kerajaan BN. Mereka ingin memupuk perasaan benci rakyat terhadap kerajaan. 

Inilah perbezaan di antara pembangkang Malaysia dengan di luar negara. Pembangkang di luar negara berperanan sebagai "check and balance" kepada kerajaan memerintah, namun pembangkang Malaysia pula hanya ingin meraih populariti melalui kerja bodoh. Tapi memang padanlah kerana otak pemimpin mereka pun letak di lutut bukan di kepala.

8 ulasan:

  1. hanya yg tiada otak jer g perhimpunan bodoh tu..mmg dsr pengkhianat negara..KDN sila ambil tindakan tegas..jgn nak beri amaran jer..

    BalasPadam
  2. kpd mereka yg nk join prhimpunan tu..pikir2la..DAP + PAS + PKR lg kotor dan jijik sbnrnye..sedarlah sblm tlmbt...

    BalasPadam
  3. Kaedah dan Cara berdemonstrasi untuk mencapai matlamat samalah dengan apa yang pernah dilakukan oleh parti buruh yang dipengaruhi komunis, di Malaya satu waktu dulu.

    Timbul persoalan dibenak aku

    1.Adakah ini satu agenda Anwar dan DAP mengkudakan Melayu untuk mencapai matlamat mereka?

    2. Adakah ini satu lagi agenda yang sengaja dirancang dan diatur oleh tangan tangan ghaib, terutamanya CIA melalui Anwar Ibrahim atau PAS?

    3. Adakah ini satu lagi helah Anwar mahu mengalihkan perhatian

    4.Adakah ini satu strategi Anwar dan konco konconya agar dapat menduduki Putrajaya agar segala lubang yang telah digalinya terkambus?

    Benak otak aku memikirkan nya!!!!

    BalasPadam
  4. Sesiapa yg nak pi demo tu terlebih dahulu renung2kan lah firman Allah yg bermaksud “Dan janganlah kamu duduk pada tiap-tiap jalan lalu-lalang, dengan menakut-nakutkan dan menghalangi orang-orang yang beriman dari melalui jalan Allah, dan kamu pula menghendaki supaya jalan Allah itu bengkok terpesong. Dan ingatlah semasa kamu dahulu sedikit bilangannya lalu Allah menjadikan kamu kembang ramai, serta perhatikanlah bagaimana akibat orang-orang yang berbuat kerosakan..AQ 7:86

    BalasPadam
  5. tunggu tindakan KDN..bertindak awal atau sibuk bagi amaran tapi tindakan takde..

    BalasPadam
  6. mesti ada org baling batu kemudian menyorok..... berhati hati.....

    BalasPadam
  7. org bodoh je akan join perkara bodoh camtu..

    BalasPadam
  8. negara kuku besi macam husni mubarak dll sekutunya ditimur tengah....macam umno....kalah nanti taule harta rosmah di dlm negeri dan luar negeri...nanti hampa semuanyesal sebab sokong depa..hahhhhhhh

    BalasPadam