Jumaat, 24 Jun 2011

INI YANG AKAN TERJADI KEPADA MALAYSIA JIKA KOMUNIS DAP MEMERINTAH!!!


Kerajaan Belanda sekali lagi menunjukkan sikap anti-Islam mereka apabila mengharamkan penyembelihan haiwan secara Islam. Belanda memang dikenali antara negara paling kuat membenci Islam. Sebelum ini seorang Ahli Parlimen pembangkang mereka telah menerbitkan sebuah filem pendek yg menghina Nabi Muhammad SAW.

Apabila merenung perkembangan tersebut, GAD boleh simpulkan bahawa inilah juga nasib yg bakal menimpa umat Islam Malaysia sekiranya komunis+kafir harbi DAP berjaya memerintah negara ini. Malah dijangka DAP akan melakukan lebih teruk daripada itu.

Mungkin nasib malang yg menimpa umat Islam di Selatan Thailand dan kaum Melayu Cham di Kemboja bakal berulang di negara ini jika org Melayu terus dibuai mimpi indah yg disajikan oleh pakatan haram. Ingat, DAP adalah parti paling dominan dalam pakatan haram. Sudah pasti mereka tidak akan melepaskan jawatan Perdana Menteri kepada PAS & PKR jika ditakdirkan mereka menang dalam PRU akan datang.

Strategi DAP kononnya bersetuju melantik Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri jika pakatan haram menang adalah semata-mata untuk meraih sokongan org Melayu. Tapi percayalah jika mereka menang nanti ceritanya akan menjadi lain. Inilah padah yg akan melanda jika berkawan dengan puak komunis lahanat.  

2 ulasan:

  1. Salam. Takpe la Gerakan Anti DAP. PAS suka makan babi.

    BalasPadam
  2. Memang lah mula2 dia akan lantik anwar jadi pm, bila mamat tu masuk kubur saper ganti selepas itu. Ingat lagi macamana singapura dulu, mula2 bagi orang melayu jadi president sekarang ni apa dah jadi dengan orang melayu disingapura? melayu setakat jadi pencacai.Saudara aku ramai kat singapura aku taulah dari cerita dia orang. Itulah yang diidam2kan oleh parti anak beranak komunis tu.

    BalasPadam