Ahad, 19 Jun 2011

BERSIH : MELAYU VS MELAYU, KOMUNIS DAP TEPUK TANGAN


Perhimpunan haram BERSIH jika tidak dihalang bakal menyaksikan pertembungan antara sesama org Melayu apabila PERKASA dan Pemuda UMNO turut merancang untuk berhimpun. Ia sebagai tindak balas terhadap pakatan haram yg merancang menghuru-harakan negara kononnya menuntut satu pilihanraya yg bersih. 

Nampaknya perpecahan org Melayu sudah sampai klimaksnya. Silap hari bulan tragedi seperti 13 Mei bakal berlaku tapi dalam bentuk berbeza iaitu rusuhan sesama Melayu dari ideologi berlainan. Org Melayu sesama Melayu bertempur dan saling berbunuhan. Apa yg bakal terjadi seterusnya?

Sudah pasti pihak yg paling beruntung dan bakal ketawa riang adalah puak komunis DAP. Bila Melayu saling berbunuhan, maka mudahlah mereka merampas kuasa.

Sebab itulah aku tulis dalam artikel sebelum ini org Melayu memang kurang bijak (mungkin juga bodoh) dalam berpolitik (khususnya Melayu pakatan haram). Mereka ini langsung tak mau memikirkan apa yg bakal terjadi kepada nasib bangsa jika kita terus berpecah belah. Mereka fikir Melayu akan terus memerintah walaupun sudah lemah. Apakah mereka  fikir komunis DAP akan duduk diam andaikata kedudukan mereka lebih kukuh dari PAS dan PKR?

Generasi Melayu akan datang bakal menatap buku sejarah negara dengan melihat betapa bodohnya datuk-moyang mereka dahulu yg sanggup berbalah sesama sendiri demi merebut kuasa. Tetapi sayangnya yg dikejar tak dapat, yg dikendong berciciran. Akhirnya tanah air sendiri tergadai ke tangan kaum pendatang akibat kebodohan sendiri.    

6 ulasan:

  1. Tuntutan golongan bodoh. Menggunakan dakwat kekal tu bukankah mengotorkan, mana BERSIH? Aku pergi mengundi bersih, balikpun nak bersih.

    BalasPadam
  2. BERSIH adalah membersihkan atau melenyapkan kuasa Melayu di bumi Malaysia ini.

    BalasPadam
  3. itu la aku nak cakap, skrg ni bangsa sendiri bertelagah, bangsa lain menunggu penuh sabar untuk take over..

    BalasPadam
  4. skang ni, nak seludup dadah lagi senang drpd nak dptkan t-shirt kuning. BN dah ketaq lutut nak hilang kuasa..

    BalasPadam
  5. anak bangsa yang sedih9 Julai 2011 pada 6:22 PTG

    kenapa Melayu je yang berhimpun?
    mana kaum lain?
    melayu jadi boneka
    klu negara tak aman nanti melayu nak lari negara mana??
    cina?? negara China.
    india? negara india.
    Melayu?? Kasihanilah anak bangsa..
    untuk berapa lama lagi kemanan negara Malaysia?

    BalasPadam
  6. Anti dap ??mampus la lu semua ==

    BalasPadam