Rabu, 20 April 2011

SELAMAT DATANG

Assalammualaikum & salam sejahtera,

Selamat datang ke blog GERAKAN ANTI DAP. Tujuan aku menulis di sini adalah bukan untuk mencari gaduh atau ingin memprovokasi mana-mana pihak. Tetapi tergerak di hati ini untuk sama-sama berjuang mempertahankan maruah agama Islam dan bangsa Melayu yang aku lihat semakin giat dihancurkan oleh puak PAKATAN HARAM (gabungan puak komunis-zionis, ejen mata satu-dajal & parti ajaran sesat). Aku harap dengan wujudnya blog yang tidak seberapa ini dapat menambahkan lagi kekuatan blogger2 prokerajaan untuk sama-sama kita menumpaskan petualang bangsa yang ingin merosakkan negara.    

7 ulasan:

  1. Tahniah, semoga blog ini mendapat barakah dari ALlah dan sama sama kita pertahankan maruah agama,bangsa dan negara

    BalasPadam
  2. Syabas, teruskan perjuangan anda. Sama-sama kita pertahankan negara agama Islam, bangsa Melayu, Tanah Melayu

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah, sama-sama berjuang di alam maya bagi Islam, Melayu & Negara kecil yang kita sayangi. Baru boleh Takbir lawan Zionis DAP, bukan saja-saja Takbir bro, macam Pasukan Ahli Syurga (PAS).

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah,tahniah.Tiupkan semangat perjuangan PEKEMBAR.DAP amat bahaya untuk Bangsa Melayu,sebarkan.Mereka jelas adalah bintang tiga.Perjuangan kini lebih sukar kerana mereka sudah berada dalam Parlimen.Hanya dengan bersatu kita akan berjaya.

    BalasPadam
  5. aku sokong blog ini

    BalasPadam
  6. Syabas dab tahniah tuan.

    Tajuk dan tema bolg ini memang sangat dinanti-nantikan. Bahana kerakusan Nuar dan PAS dalam politik, kepentingan strategik agama, bangsa dan negara terhakis. Terhakis kerana DAP+MCA+MIC+Hindraf berlumba-lumba menganyang instisuti Raja Melayu, Perlembangan Negara, Mahkamah, Polis dan banyak lagi..

    Jika ungkapan 'buku bertemu ruas', bukanlah UMNO selayaknya lawan DAP lantaran jiwa lembut dan sangat santunnya akan dia. Apa Cina DAP, MCA, Gerakan ... itu peduli dan menghargai kelembutan itu? Dimana impaknya 1Malaysia jika dijadikan PRN Sarawak lalu sebagai petunjuk?
    Tidak saja di Sarawak, malah sejak PRU12 lagi... mereka ternyata tidak menghargai malah tamak!

    BalasPadam
  7. syabas dan tahniah saya ucapkan. banyak fakta2 yang tidak diketahui didedahkan dalam blog saudara. saya doakan agar perjuangan saudara dalam menegakkan kebenaran akan mendapat keredhaan dariNYA.

    BalasPadam