Isnin, 25 April 2011

SAH! ANWAR ADALAH LELAKI Y


Akhirnya mahkamah memutuskan bahawa Anwar Ibrahim adalah Lelaki Y yang meliwat bekas pembantunya, Saiful Bukhari. DNA yg terdapat pada 3 barang kes yang diambil dari lokap polis di IPK Kuala Lumpur disahkan sepadan dengan DNA yang dikesan pada air mani di dalam dubur Saiful.

Kebenaran akhirnya terserlah jua. Mungkin ini adalah petunjuk drpd solat hajat yg diadakan oleh puak pakatan rakyat sebelum ini. Dengan keputusan ini, maka karier politik Anwar kelihatan menuju kehancuran. Mungkin Anwar n puak pakatan rakyat akan mencanangkan di seluruh negara bahawa ini ialah konspirasi jahat utk menjatuhkannya.

Anwar boleh berkata apa sahaja tetapi kuasa Allah tiada siapa boleh melawan. Diharap dengan kebenaran yg terungkap ini puak2 yg menyokong Anwar n the gang dapat membuka mata dan menilai semula sokongan mereka kpd puak munafik ini. Anda masih belum terlambat. Kembalilah semula ke pangkal jalan n tinggalkan perjuangan yg sia-sia itu.

2 ulasan:

  1. Saiful bersumpah di Masjid tak sampai 3 jam dengan melafaskah nama Allah yang satu yang sama-sama disembah oleh seluruh umat Islam (tanpa mengira mazhab atau parti)kecuali Kafir Laknatullah seperti K/Sing dan yang sewaktu dengannya. Itu pun ramai dikalangan muslimin dan muslimat dlm PR tidak percaya di atas sumpah yang menggunakan nama Allah tu.Mahkamah Tinggi terpaksa tunggu hampir 3 tahun untuk mendengar keterangan saksi forensik yg mengesahkan DNA Lelaki Y. Subhanallah/Masya Allah/Astagharafirullah. OKT tak mahu bersumpah tapi tidak kena kutuk oleh mereka yang taksub kepadanya sebaliknya orang yang membuat aduan (mangsa)pula yang merana. Nah terimalah KETENTUAN ALLAH YANG MAHA ESA"

    BalasPadam
  2. DARI AWAL LAGI MEMANG DAH BOLEH AGAK..ASYIK TANGGUH...TAK NAK SUMPAH...TAK NAK BAGI SAMPLE UTK DNA..HANYA ORG YG BERSALAH SAJA TAKUT SEPERTI ITU..

    BalasPadam