Jumaat, 29 April 2011

PERINGATAN KEPADA ORANG MELAYU: MENGUNDI PAS & PKR BERMAKSUD MENGUNDI DAP!!!


Iklim politik pasca PRU 2008 menunjukkan betapa Pakatan Rakyat begitu rakus melanggar batas-batas kehidupan kenegaraan Malaysia yg berlandaskan Perlembagaan Persekutuan. Mereka ibarat mahu memansuhkan apa saja teras negara-bangsa yg dibina oleh kerajaan BN selama ini.

Kemenangan menawan 5 negeri (Perak jatuh semula kpd BN) bagaikan mencetus gegak-gempita kepada Pakatan Rakyat yg berlagak seolah-olah mereka telah menawan seluruh Malaysia. Dasar-dasar yg membantu kaum Melayu n bumiputera seperti DEB n Perkara 153 Perlembagaan Persekutuan telah diserang dari pelbagai sudut.

Mereka mempunyai niat tersembunyi untuk menukar sistem kenegaraan Malaysia yg ada hari ini kepada sistem republik yg menghapuskan kuasa Raja-Raja Melayu. Mereka juga (baca: DAP) ingin menjadikan negara ini didominasikan oleh kaum Cina dalam semua bidang khususnya politik.

Yang paling malangnya ialah perjuangan tersebut didokong pula oleh orang Melayu sendiri yg tidak lagi mempunyai semangat cintakan perjuangan bangsa dan agama. Oleh kerana dendam kesumat, mereka sanggup dipergunakan oleh puak kafir harbi untuk menghancurkan musuh mereka yg juga merupakan saudara seagama mereka. 

PAS sebagai parti yg memperjuangkan penubuhan negara Islam sebelum ini sanggup menggadaikan prinsip2 perjuangan mereka demi mencari keuntungan politik yg akhirnya akan merugikan bangsa Melayu juga. PAS yg dulu adalah sebuah parti yg ada identiti berbanding PAS masa kini yg bagaikan kehilangan arah tuju. Mereka bagaikan tiada matlamat perjuangan. Mereka hanya ingin menjatuhkan UMNO yg dianggap musuh dulu, kini dan selamanya. Asalkan dapat menumbangkan UMNO sudah cukup memuaskan hati mereka. Jadi berlakulah perkahwinan kontrak antara PAS dengan PKR n DAP yg tak tau bila kesudahan kisah cinta mereka.

PKR sebagai sebuah parti serpihan UMNO dilihat tidak mempunyai idealisme perjuangan. Objektif  parti tersebut hanya ingin memperjuangkan impian Anwar Ibrahim yg terlalu kemaruk jawatan Perdana Menteri. Nasib rakyat tiada dlm kamus politik mereka. Mereka sebuah parti yg dikelilingi masalah moral (masalah liwat dan seks Anwar Ibrahim) dan ketidakmampuan dalam mentadbir. Perjuangan membela nasib Islam dan Melayu juga amat jauh drpd parti ini, malah cuba menyerang pula dasar-dasar negara yg menguntungkan Melayu n bumiputera.



PAS & PKR kedua-duanya adalah parti yg ditunjangi majoriti org Melayu. Namun begitu, mereka tiada jiwa untuk mempertahankan hak-hak bangsa. Apa yg kita lihat sekarang, mereka bagaikan dipergunakan oleh DAP untuk menjajah negara ini. DAP tidak akan mampu menakluk negara ini bersendirian. Tetapi apabila mereka dibantu oleh proksi dari golongan kaum peribumi sendiri, hasrat yg sebelum ini dikatakan mustahil itu bakal menjadi kenyataan.

DAP telah banyak kali mengguris hati org Melayu. Sebenarnya mereka telah lama merancang untuk menakluk negara ini. Peristiwa 13 Mei 1969 adalah percubaan mereka untuk menjatuhkan dominasi Melayu di singgahsana politik negara ini. Tetapi Allah Maha Besar. Melayu Islam terselamat dalam konspirasi jahat tersebut. Tetapi kegagalan tersebut sama sekali tidak melemahkan semangat mereka. Mereka akan terus mencari titik-titik kelemahan org Melayu yg boleh dimanipulasikan bagi menjatuhkan Melayu.

Peluang itu terhidang kini. PRU 2008 merupakan peluang besar yg telah lama dinanti-nantikan DAP untuk mengubah hala tuju negara ini. Kejayaan paling besar PRU 2008 itu ialah perpecahan org Melayu yg semakin kronik. Melayu tidak mampu lagi mempertahankan serangan yg ditujukan kepada mereka kerana keadaan mereka kini tersangat lemah. UMNO juga berseorangan dalam kerajaan untuk terus memperjuangkan hak-hak Melayu.

DAP semakin yakin dapat mentadbir Malaysia pada PRU ke 13 nanti. Kejayaan dalam PRN Sarawak baru-baru ini telah membuktikan keazaman mereka itu. Mereka semakin angkuh. Mereka semakin menunjukkan sikap ultra kiasu mereka. Bagi mereka Melayu telah hampir di penghujung kuasa. Sekarang adalah masa Malaysia didominasi oleh kaum Cina pula.



Mereka tidak perlu risau untuk mendapat sokongan orang Melayu. Proksi mereka PAS n PKR bila-bila masa saja bersedia menghambakan diri untuk melaksanakan setiap perintah mereka. Selagi Melayu terus berpecah, selagi Cina terus menyokong mereka dan selagi Melayu tidak bersatu padu tiada apa yg boleh menghalang kemaraan mereka.



Jadi macamana kita boleh menghalang DAP dari mencapai matlamat keji mereka?

Jawapannya mudah saja. Apabila menjelang PRU ke 13 nanti, tetapkan diri anda dan maklumkan kepada kaum keluarga serta sahabat handai anda yg masih mempunyai sedikit rasa sayang kepada agama dan bangsa supaya tidak sama sekali mengundi parti PAS & PKR (jika kawasan mengundi anda itu ada calon dr parti tersebut). Ini kerana satu undi kepada PAS n PKR bermaksud anda telah memilih DAP untuk menguasai negara ini dan memastikan kaum Cina akan menguasai jawatan Perdana Menteri Malaysia nanti.

Adakah itu yg anda inginkan?Cuba kenangkan untung nasib generasi kita nanti jika kita salah membuat pilihan. Dalam Islam kita boleh memilih satu daripada dua kemudaratan iaitu kemudaratan yg ringan. Tanamkan dalam diri anda bahawa musuh Islam dan Melayu kini dan selamanya adalah DAP. Jika kita memilih DAP, samalah seperti kita menggadai maruah kita. Jika kita memilih DAP, samalah seperti kita menyerahkan negara ini kepada kaum pendatang.     

5 ulasan:

  1. salam bro...

    aku dari dulu mmg cukup anti dgn cina dapig nie...

    sebab budaya perkauman yg jijik yg mereka bawa...

    berani pulak nak persoalkan hak melayu..

    skg kita serang mereka...

    hak mereka sabagai warganegara kita lucutkan...

    lucutkan warganegara mereka... halau mereka dari bumi melayu nie....

    -gerakan melayu berdaulat-

    BalasPadam
  2. Saya teramat kecewa dengan sikap bangsa kita orang Mwlayu yang memberi muka kepada bangsa asing yang ada di negara kita di Malaysia ini terutamanya bangsa Cina (DAP) Cina sebagaimana yang kita ketahui boleh dikatakan 98% dari mereka tebal dengan sikap perkauman, mereka dengan kita (Melayu) hanya manis diluaran sahaja percayalah apa yang saya katakan ini.

    Dalam apa juga keadaan mereka tetap utamakan bangsa mereka (Cina) tidak seperti bangsa kita Melayu mudah berlembut hati dan yang lebih hina sikap kita orang Melayu mudah terpengaruh dengan gula-gula daripada Cina kafir harbi ini.

    Anwar Ibrahim adalah bapak segala Dajal..!dengan menubuhkan PKR menarik seberapa ramai pengikut dan dengan berjayanya memperngaruhi Tok-Tok janggut (PAS)demi cita-citanya yang besar ingin mengambil alih tampuk pemerintahan di Malysia ini sanggup bergabung dengan Cina DAP haram jadah ini.

    PKR dan PAS mereka sangka , mereka sudah cukup bijak? tetapi hakikatnya mereka juga yang akan terlebih dahulu kena pijak oleh DAP. Dalam suara pakatan rakyat, suara DAP adalah suara dan mempunyai majoriti yang besar. Apakah PKR dan PAS boleh menandingi akan DAP? disini sudah ternampak oleh kita betapa bodohnya Melayu PKR dan Melayu PAS.

    Andainya kita semua leka dan juga pihak UMNO-BN terlepas kuasa kepada pakatan rakyat, dimasa itu sesal kemudian sudah tidak bermakna lagi. Kita lihat contoh di Pulau Pinang Kerajaan Pakatan Rakyat yang diterajui oleh DAP sudah melenyakan sebuah kampung Melayu yang berusia lebih 100 tahun...!!Dalam masa lima tahun jika kita berjaya menebus kembali apalah lagi makna nya, kerana isi dan kuahnya sudah habis dan yang tinggal hanya tulang.

    Saya berharap mesej yang disampaikan oleh sahabat blogger Gerakan Anti DAP ini akan sampai kepada orang-orang Melayu diluar sana supaya mereka mengambil ikhtibar ini sebelum terlambat. Selamatkan bangsa Melayu, negara dan agama kita yang tercinta ini.

    sekian wasalam
    mnorkembalak.

    BalasPadam
  3. betul..
    undi pas/pkr = undi dap laknat

    BalasPadam
  4. Hati kita org melayu kena kering lepas nie.. Apa yg kita tak suka pada Cina nie kita kena luahkan secara keras. Tak boleh lagi beri muka pada cina DAPig nie...

    Dal lama sgt org melayu berlembut pada kaum cina sampai kepala kita pun nak ditebasnya...

    Dioranglah Yahudi NO2.. Sebab tue SingaPORK kuat betul hubungannya dgn Israel laknatullah.. Sifat diorang mmg tak akan puas selagi tak dapat menjajah kita. Diorang dah pegang ekonomi...
    Skg nak kuasai POLITIK pulak..

    Hapuskan Dapig dari bumi bertuah ini. Aku menyeru supaya kita buat tuntutan lucutkan kerakyatan mereka selepas apa yg mereka dah lakukan pada kita untuk menghapuskan ketuanan dan hak istimewa org2 melayu..

    Lucutkan kerakyatan mereka...
    Lucutkan kerakyatan mereka..
    Lucutkan kerakyatan mereka..

    DAPig Laknatullah....

    -gerakan melayu berdaulat-

    BalasPadam
  5. salam semua.. Islam Agamaku, Melayu bangsaKu,Melayu pemerintahku (Lama dah petikan nada Dr. M sewaktu nak berhenti dari PM). Sedihnya mengapa Melayu berperang sesama sendiri, mengapa Melayu menghina bangsa sendiri, Mengapa Melayu sering menjatuhkan orang Melayu, Mengapa Melayu tak bantu orang Melayu, Mengapa Melayu hanya kenyangkan perut sendiri...banyak lagi kelemahan melayu..Yang Pasti Melayu Harus Berubah

    BalasPadam