Ahad, 29 April 2018

PERINGATAN!!! UNDI PKR BERMAKNA UNDI DAP LAKNATULLAH


Peringatan kepada bangsa Melayu Islam yang masih mempunyai rasa sayang kepada agama dan nasib anak cucu kita...tanam dalam fikiran anda bahawa:

1 undi kepada mana2 calon yg mnggunakan simbol mata satu (baca: dajjal) PKR samalah seperti mengundi DAP LAKNATULLAH...

Memberi undi kepada PKR samalah seperti menyerahkan untung nasib bangsa Melayu kepada DAP

4 ulasan:

  1. Mahathir kuda tunggangan DAP Laknatullah. Semoga kerajaan Pakatan Harapan yang diketuai oleh DAP Laknatullah akan menerima azab bala dari Allah.

    BalasPadam
  2. Allah akan turunkan azab bala kepada DAP Laknatullah kerana anggota DAP Laknatullah menghina Islam. Gobind Singh Deo,Lim Guan Eng semua anggota Pakatan Harapan akan diazab bala oleh Allah kerana semakin kurang ajar & biadap menghina islam.

    BalasPadam
  3. Menyampah tengok muka tunujuk bagus undi Keadilan sama dengan undi DAP. Dasar celaka tunjuk bagus undi Keadilan sama dengan undi DAP.
    Jangan jadi barua DAP

    BalasPadam
  4. Jangan sampai emas pertama Malaysia dalam Sukan Olimpik Musim Panas jatuh ke tangan DAP, jika emas pertama Malaysia dalam Sukan Olimpik Musim Panas jatuh ke tangan DAP, Malaysia akan menerima balasannya nanti sebab apa? Sebab emas pertama Malaysia dalam Sukan Olimpik Belia Musim Panas di Buenos Aires pada 2018 dulu adalah DAP!!!! Memang celaka!!!! Jangan agongkan sangat atlet DAP sebab atlet DAP adalah atlet dari didikan SJK celaka!!! Bangsat!

    BalasPadam