Ahad, 28 Oktober 2012

CINA KOMUNIS BESAR KEPALA: SALAH SIAPA?


Perkembangan terbaru menunjukkan bahawa lebih lewat tarikh PRU 13 diumumkan, maka lagi banyak tuntutan yang akan dibuat oleh puak Cina komunis. Kita telah melihat sejak dari tarikh kemenangan tipis BN dalam PRU 2008, banyak kenyataan dan tuntutan yang menghiris perasaan Melayu telah dikemukakan oleh puak kafir harbi ini. Mereka mahu hak keistimewaan orang Melayu dan Bumiputera, Raja-Raja Melayu dan Bahasa Melayu sebagai bahasa kebangsaan dihapuskan dari Perlembagaan Persekutuan. Malah lebih teruk dari itu, mereka telah berani menghina agama Islam dengan memperlekehkan hukum hudud.

Kita dah lali dengan penghinaan yang dibuat oleh ejen komunis zionis paling rasis iaitu DAP terhadap Islam dan Melayu. Kita sedar itu memang dasar mereka yang anti Melayu, anti Islam dan anti apa sahaja yang berkaitan dengan Melayu. Tetapi kini penyakit kafir harbi telah turut menular dalam kalangan puak Cina dalam BN sendiri. Terbaru, Presiden MCA, Chua Soi Lek telah memperlekehkan hukum hudud. Ini bukan kenyataan anti Islam pertama yang dikeluarkan oleh Chua. Sebelum ini pun beliau pernah menyatakan bahawa hukum hudud akan menyebabkan Malaysia mundur dan jatuh muflis. Penghinaan ini amat menyakitkan hati seluruh umat Islam (kecuali mungkin puak syiah PAS laknatullah).

Adakah layak untuk kita gelarkan Chua Soi Lek sebagai kafir harbi yang wajib diperangi malah dibunuh oleh orang Islam? Mengapa beliau sanggup mengeluarkan kenyataan berikut? Apakah beliau telah mendapat lampu hijau daripada tangan tersembunyi (mungkin pemimpin Islam BN) untuk mengeluarkan kenyataan tersebut? Kononnya kenyataan tersebut ditujukan kepada PAS. Tapi itu tidak boleh diterima kerana Islam bukan milik mutlak PAS. PAS tak ada kena mengena dengan Islam. PAS hanya memperalatkan Islam.

Yang terbaru DS Najib Tun Razak telah mengumumkan mengenai bantuan sebanyak RM50 juta yang akan dihulurkan oleh kerajaan kepada sekolah Cina. Pengumuman ini adalah berlawanan dengan polisi pendidikan negara ini yang mengutamakan hasrat memperkasakan sekolah kebangsaan. Jika bantuan tersebut diberi, maka pemerintah sendiri yang melanggar dasar yang dibuat. Adakah ini pelik bunyinya apabila orang yang menggubal dasar itu sendiri yang melanggarnya. Mengapa ini berlaku? Tak lain dan tak bukan ingin menarik undi Cina dalam PRU13. Daripada diberi kepada sekolah Cina, adalah afdal BN memberi bantuan yang sewajarnya untuk menambahbaik infrastruktur di sekolah-sekolah pedalaman di Sabah dan Sarawak yang terlalu daif. Bagi GAD, Bumiputera Sabah dan Sarawak adalah paling layak dibantu oleh kerajaan berbanding orang Cina. Malah adalah tidak keterlaluan jika GAD nyatakan bahawa jika orang Melayu bukan pemerintah negara ini, maka orang yang paling layak mengambil alih adalah kaum Bumiputera Sabah dan Sarawak. 

GAD nak tanya kalau PRU13 nanti orang Cina tetap tidak menyokong BN apakah lagi bantuan atau ganjaran yang ingin diberi oleh BN kepada mereka? Apakah BN akan mengisytiharkan bahawa semua orang Cina diiktiraf sebagai Bumiputera setaraf dengan org Melayu sebagai umpan untuk PRU14 pula? Ataupun BN akan mewujudkan jawatan Perdana Menteri ke-2 kepada orang Cina semata-mata untuk menarik undi mereka? Tak pun menghapuskan hak keistimewaan orang Melayu dan mengisytiharkan semua kaum adalah setaraf dalam Perlembagaan. Kalau BN buat pun GAD sama sekali tidak akan terkejut. Sekarang ini semua tidak mustahil. Malah sebenarnya GAD telah meramalkan bahawa masa sahaja yang akan menentukan bahawa tampuk pemerintahan negara akan dipegang oleh orang bukan Melayu. Lambat laun benda ini akan berlaku juga suatu hari nanti. Kalau tak percaya cakap GAD sama2lah kita tunggu dan lihat.

Mengapa semua ini berlaku?GAD tak mau menyentuh mengenai perpaduan orang Meayu sekarang. Dah berbuih GAD berbincang mengenai perpaduan orang Melayu. Ataupun mungkin orang Melayu akan bersatu jika orang Cina yang memegang pemerintahan negara. Tapi pada masa itu mungkin semuanya sudah terlambat. Ambillah nasib Melayu Singapura sebagai contoh. Mungkinkah pemimpin Melayu yang bersalah kerana bekerjasama dengan DAP?Atau pemimpin Melayu BN turut bersalah kerana bersetuju memenuhi tuntutan kaum Cina?Bagi GAD yang bersalah adalah kita orang Melayu. Kita tidak mahu bersatu. Jadi jangan salahkan orang Cina kerana mereka hanya mengambil kesempatan terhadap peluang yang terhidang.

Kalau dah tak tahu atau tak mahu berfikir, serah sahajalah kepada takdir. Atau kita tunggu sahaja kedatangan Imam Mahdi Al Muntazhar dan Nabi Isa a.s. yang akan membangunkan semula syiar Islam di akhir zaman dan menghapuskan semua orang kafir yang tidak mahu menerima Islam. Tapi patutkah kita hanya berpeluk tubuh dan menyerahkan bulat-bulat kepada takdir?Survival orang Melayu perlu diperjuangkan agar tidak menjadi hamba di negara sendiri.

7 ulasan:

  1. untuk pastikan bn terus perintah negara dan umno mewakili org melayu bumiputera terus jd pm dan tpm maka aku cadangkan populasi penduduk melayu bumiputera mesti bertambah sehingga paling kurang 90 peratus. Jika jumlah populasi penduduk melayu bumiputera dapat capai paling kurang 90 peratus maka suara orang melayu bumiputera menjadi kuat dan terus mendapat tempat menjadi pm dan tpm. Jangan jadi spt pinang, selangor, perak dan akibatnya bn kalah pd pru 12 krn majoriti melayu bumiputera tidak sampai 90 peratus. Fikir2 lah untuk masa depan umno dan bn.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Padam
    2. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA

      Padam
  2. itu yg lee kuan yew takutkan sehingga dia dengan biadab kata melayu biak macam arnab dan masukkan beribu2 bangsa china dari China ke Singapura untuk naikkan bilangan penduduk china pada lebih 95%. Tiba masa untuk BN akurkan strategi untuk tambah bilangan melayu dgn offer bermacam2 bonus beranak untuk bumiputera, china dengan semulajadi tak suka anak banyak... dan juga aturkan strategi untuk lemahkan penguasaan ekonomi mereka juga biarkan tak menjadi besar kepala... saya org singpura dah muak dengan busuk hati dan sikat tamak orang2 china ni

    BalasPadam
  3. AKU NI TAK BERAPA PANDAI TENTANG PERKARA NI TAPI AKU ADA BEBERAPA KEMUSKILAN SALAH SATU IALAH UMNO DAH MEMERENTAH LEBIH KURANG 54 TAHUN DAN DALAM MASA YANG SAMA ORANG MELAYU TERUS KETINGGALAN DALAM SERBA SERBI TAPI TIBA2 DAP YANG BERSALAH MANA LOGIKNYA?SETAHU AKU LA DULU PULAU PINANG TU BN BERKUASA DAN UMNO LA YANG PALING BANYAK MENANG KERUSI DUN PENANG SEPATUTNYER UMNO LA MEMERINTAH TAPI KENAPA KIANATI UNDI KAMI ORANG MELAYU NI DENGAN MEMBERI KUASA KEPADA PARTI GERAKAN JUGA PARTI CINA?PELIKAN!FIKIRKANLAH DGN WARAS!

    BalasPadam
  4. http://www.facebook.com/BanPakatanRakyat

    BalasPadam