Selasa, 25 Oktober 2011

UMAT MELAYU-ISLAM TERUS DISERANG!

Ada laporan yang menyatakan bahawa terdapat tangan-tangan halus di negara ini yang sedang berusaha untuk menghapuskan identiti agama di dalam My Card. Sasaran utamanya ialah umat Melayu-Islam, di mana pihak-pihak tersebut cuba membuang perkataan "Islam" dan "bin" serta "binti" dalam kad pengenalan.

Jika laporan ini benar, bermakna serangan terhadap umat Melayu Islam di negara ini sudah memasuki tahap serius iaitu melibatkan usaha meliberalisasikan kepercayaan penganut Islam. Golongan kafir harbi ini semakin berani bermain dengan api.

Umat Melayu Islam di negara ini perlu membuka mata dan pemikiran mereka seluas-luasnya. Jangan mudah termakan dengan usaha pelbagai pihak ingin membuang kotak pengenalan kaum dan agama di dalam borang-borang cthnya borang permohonan bantuan / borang permohonan jawatan kerajaan.

Serangan terhadap umat Islam di negara ini sudah sampai ke tahap serius. Umat Islam telag diserang di segenap sudut. Sekarang serangan masih dilancarkan secara halus. Mungkin sedikit masa lagi tangan-tangan halus ini akan merangka strategi secara terbuka untuk menghancurkan terus akidah Islam di negara ini.

Persoalannya: sampai bilakah umat Melayu Islam akan dapat bertahan dalam menangkis serangan tersebut?  

1 ulasan:

  1. PERHATIAN : Kepada anda menghadapi masalah kewangan yang kritikal, CRISS, CTOS, potongan gaji melebihi 60%, VSS atau tiada pekerjaan, muflis atau bankrap, kami ingin menawarkan Seminar Pengurusan Kewangan & Platform Saving. Untuk keterangan lanjut, sila layari

    http://seminarkewangan.blogspot.com/

    BalasPadam