Sabtu, 6 Ogos 2011

SELANGOR JADI SINGAPURA KE-2?


Penutupan asrama Yayasan Selangor di Kampung Pandan memperlihatkan betapa tersusunnya rancangan halus pakatan haram diketuai komunis DAP untuk menggagalkan segala agenda membantu bumiputera. Apa yang berlaku di Pulau Pinang sebenarnya turut dipraktikkan di Selangor.

Mula-mula menghalang kemajuan org Melayu/bumiputera dalam bidang pendidikan, seterusnya tidak mustahil selepas ini ada rancangan jahat untuk menghalau org Melayu dari Selangor pula. GAD percaya banyak lagi taktik halus yg sedang dalam perancangan pakatan haram laknatullah untuk menyusahkan org Melayu.

Silap-silap haribulan, Selangor terlebih dahulu yg akan menerima nasib seperti Melayu Singapura. Merempat di bumi sendiri akibat hilang kuasa. Inilah padahnya apabila pilihanraya dijadikan sebagai medan untuk bereksperimen.

Ternyata pakatan haram bukannya ingin memperjuangkan nasib rakyat marhaen tapi menyusahkan lagi hidup mereka. Tak habis2 berpolemik. Pengurusan IPT pun nak dipolitikkan. Inilah dia apabila sampah dipilih menjadi kerajaan. Walaupun dah jadi pemerintah, tapi otak masih berfikir seperti pembangkang.

Tahniah rakyat Selangor atas pilihan bijak anda! PRU 13 nanti jom ramai-ramai kita pakat pangkah pakatan rakyat. Biar Selangor kita ubah jadi Singapura ke 2. Biar Melayu hilang kuasa, biar Islam jatuh martabat, asalkan dendam kesumat terlunas.
     

3 ulasan:

  1. dap tak nak tolong ke? dap tak nak bising2 ke? kalaula itu asrama utk anak2 cina, sure dap akan bising sampai nak tubuhkan suruhanjaya diraja ye tak? bila kena anak2 melayu, buat tak tahu je? kononnya democratic action party? parti utk semua kaum? yg aku tengok racism je..democratic konon..

    BalasPadam
  2. Salam,

    DAP membawa agenda Kristian iaitu cuba menguasai negara dengan melaga-lagakan parti majoriti yang beragama Islam. Insiden di sebuah gereja di Damansara juga memperlihatkan kepada sentimen ini. Orang-orang melayu yang hadir di gereja tersebut atas nama Program Kebajikan adalah mereka yang cuba mendapatkan bantuan kewangan dari badan-badan yang dipertanggungjawab untuk membela nasib mereka. Ke mana sumber zakat Selangor yang dikatakan mempunyai sumber zakat terbesar di negara ini? Apa Kerajaan Negeri Selangor dah buat?

    Pendekar Siber
    http://blogpendekarsiber.blogspot.com

    BalasPadam
  3. Biarkan melayu bungkus memang itu depa mimpikan,orang melayu bodoh dari dulu lagi..tengok S'pore nak pilih jadi President satu melayu pun tiada dalam cadngan...menang jgn harap le....

    org cina pandai berpolitik dan merancang masa depan bangsa mereka...melayu bodoh sejak azali lagi...jadi tak hairan S'gor jadi satu hari nanti.....Khalid Gagap. Khalid gereja..Anuar Ibrahim..Pork Nik Mat Sabun itu lah segala puncanya kejatuhan melayu...yg depa boleh "Takbir" lancauuu

    BalasPadam