Rabu, 10 Disember 2014

Melayu tidak mampu lagi tolong Melayu


Mampu dan beranikah UMNO menghalang kerakusan rejim DAP laknatullah di P.Pinang?

Kerana bimbangkan orang Cina akan marah dan menolak BN pada PRU14 nanti, GAD berpandangan tiada lagi yg mampu dilakukan oleh UMNO untuk membela Melayu di P.Pinang.

Prinsip UMNO sekarang biar Melayu mati atau merempat asalkan jgn sesekali menyakiti hati Cina...padah bakal menanti.

4 ulasan:

  1. Kalau ini gerakan anti-DAP, ngapa ngentam UMNO plak? Camna nak harap orang masuk ke blog awak?

    Nak kritik UMNO, kritik lah. Tapi tiap pos mesti ada ngentam DAP walau pun mengkritik UMNO yng tak ambil tindakan.

    Aku sedia aje ngentam DAP. Dah kesukaan aku sejak 2008.

    BalasPadam
  2. Cuba lah tiap pos sebutkan fakta fakta yang telah di keluarkan dek professor professor sejarah -

    DAP ada lah mereka berketurunan dari selatan Cina yang Prof C.P Fitzgerald kata pada asal nya di dudukki oleh kaum yang bukan Cina, saperti Miao, Yao, dan "the hill tribes". Dan setiap orang di selatan Cina sejak beribu tahun yang lalu mesti ada darah "non-Chinese races" dan Cina Bukit itu.

    Itu sebab Lim Kit Siang dan Guang Eng telah di panggil Cina Bukut sejak mereka di Melaka lagi. Bukan sebab mereka dududk dekat Bukit Cina di Melaka.

    Keturunan Cina Bulit memang biadap dan kurang ajar. Maklom lah, Cina Bukit. Itu sebab Naib Presiden DAP Tengku Aziz maki Tokong Lim sebagai biadap masa dia cabut kelur dari parti itu tak lama dulu.

    Itu sebab Kit Siang dah di kenakan tahanan ISA di Kamunting, Guang Eng kena tahanan kes menghasut di Penjara Kajang dulu.

    BalasPadam
  3. Mmg benar apa yg dinyatakan dlm artikel diatas krn cina skrg dah ramai yg tak undi bn.tpi krajaan kena ingat jugak kt org org melayu yerutama yg pangkah umno.

    BalasPadam


  4. SAYA SEKELUARGA INGIN MENGUCAPKAN BANYAK TERIMAH KASIH KEPADA AKI NAWE BERKAT BANTUANNNYA SEMUA HUTANG HUTANG SAYA SUDAH PADA LUNAS SEMUA BAHKAN SEKARAN SAYA SUDAH BISA BUKA TOKO SENDIRI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN AKI YG TELAH MEMBERIKAN ANKA JITUNYA KEPADA SAYA DAN ALHAMDULILLAH ITU BENER2 TERBUKTI TEMBUS..BAGI ANDA YG INGIN SEPERTI SAYA DAN YANG SANGAT MEMERLUKAN ANGKA RITUAL 2D 3D 4D YANG DIJAMIN 100% TEMBUS SILAHKAN HUBUNGI AKI NAWE DI 085-218-379-259

    BalasPadam