Selasa, 21 Mei 2013

KARPAL SINGH: MULA-MULA HAPUS DEWAN NEGARA LEPAS TU KASI HALAU ITU SEMUA MELAYU!!!!



GAD berpendapat cadangan Pengerusi DAP iaitu Karpal Singh supaya kerajaan memansuhkan Dewan Negara atas alasan merugikan wang rakyat mempunyai maksud tersirat. Karpal mahu menguji respon kerajaan dan juga rakyat. Karpal berharap rakyat akan bersetuju dengan kenyataannya itu. Bila bersetuju, rakyat akan mendesak kerajaan bertindak menghapuskan Dewan Negara. Selepas menerima tekanan, kerajaan pun akan memansuhkan Dewan Negara. Inilah yang dimahukan oleh Karpal. Jika ini berjaya direalisasikan, tidak mustahil selepas ini, semua institusi yang wujud di bawah Perlembagaan Malaysia juga akan didesak untuk dimansuhkan.

Maka, institusi Raja-Raja Melayu, hak keistimewaan Melayu dan Bumiputera, Bahasa Melayu sebagai bahasa kebangsaan, Islam sebagai agama rasmi Persekutuan dan institusi-institusi atau pertubuhan yang ditubuhkan untuk memajukan Melayu dan Bumiputera seperti UiTM, MARA, FELDA dan sebagainya akan dimansuhkan. Cadangan memansuhkan Dewan Negara merupakan satu permulaan saja terhadap banyak lagi strategi DAP laknatullah untuk menghapuskan apa sahaja yg memberi kelebihan kpd Melayu n Bumiputera.

Kalau boleh, mereka mahu membolot atau memonopoli apa saja yg ada di Malaysia ini. Prinsip bangsa pemakan babi tegar ini adalah mereka tak mahu berkongsi dengan bangsa lain. Mereka mahu hanya kaum mereka saja yg tinggal di Malaysia ini. Kaum2 lain boleh berambus dari Malaysia. Perangai mereka ini mengingatkan GAD kepada sifat Yahudi Zionis yg menganggap mereka sbg bangsa pilihan Tuhan dan Palestin merupakan tanah atau negara yg dijanjikan kepada mereka. Mereka tidak mahu bangsa selain Yahudi (goyim) tinggal di tanah Palestin. Mungkin juga selepas ini kita akan mendengar DAP akan mengisytiharkan slogan atau kepercayaan bahawa "Malaysia merupakan tanah yg dijanjikan kepada semua bangsa Cina". Dan bangsa lain tidak layak untuk tinggal di Malaysia.

Ingatlah wahai bangsaku. Cina tetap Cina. Jangan sesekali mempercayai Cina (baca: Cina kafir) walaupun anda telah berpuluh-puluh tahun berjiran dengan Cina. Mereka adalah kaum yg suka bermuka-muka (talam dua muka). Apabila mereka merasakan bahawa mereka minoriti kerana tinggal di celah-celah org Melayu yg majoriti, mereka akan berlagak berbaik-baik dgn kita kerana mereka merasakan itu boleh menguntung atau menyelamatkan mereka. Tapi bila mereka majoriti percayalah mereka akan memandang kita hanya sebelah mata saja atau seperti sampah.

Jadikan peristiwa Perang Bosnia sebagai pengajaran, di mana org Islam Bosnia dibunuh oleh jiran mereka sendiri berbangsa Serbia yg tinggal sebelah-menyebelah rumah saja. Tidak mustahil peristiwa tersebut boleh berlaku di Malaysia pula. Kepada Melayu PAS n PKR, kalau nak sokong parti anda pun amalkan sikap berpada-pada. Kalau sesuatu dasar yg dilakukan oleh kerajaan (baca: UMNO) demi kebaikan org Melayu Islam marilah bersama-sama kita menyokongnya. Kita perlu bersatu. Tak kisahlah berlainan pendapat atau ideologi tetapi ingatlah kita tetap satu bangsa n mengadap kiblat yg sama. 

Percayalah kaum Cina DAP tidak akan berani menyentuh sensitiviti Melayu jika kita kuat. Sebenarnya mereka masih trauma dengan peristiwa 13 Mei 1969 yg menyaksikan banyak kepala nenek moyang mereka terpisah dari badan. Kita nampak DAP kuat kerana mereka hanya mengambil kesempatan terhadap perpecahan Melayu. Itu saja yang mereka mampu buat. Kalau kita kuat kepala pun tak berani mereka nak angkat kalau kena jerkah dengan Melayu. Kepada semua Melayu renung2kanlah kata2 GAD ini.


6 ulasan:

  1. Mmg dr dulu lagi cina bangsat ni pakai topeng opera..dok tunggu melayu berpecah,lps melayu berpecah bangsa penipu ni mula la tang galkan topen.dr dulu
    G bapak aku pesan...mcm mana baik pun cina tu ngan kau,jgn percaya bangsa cina ni...spi skg aku pegang nasihat bapak aku tu.ternyata betul apa yg dikatakan.cina ni Mmg satu bangsa yg paling bangsat penipu Dlm dunia ni...xkan melayu hilang di Malaysia ni...faham x tu cina bangsat......

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Padam
    2. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA

      Padam
    3. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




      (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







      Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111

      Padam
  2. Balik india buang matama Gandhi. .ganti dgn sarban..lagi bagus..

    BalasPadam
  3. si tua kutuk tu nk halau melayu... belum sempat apa2 lagi dah mamposss dulu dah.

    BalasPadam