Isnin, 13 Jun 2011

PANAS & TERHANGAT!!! : 5 FAKTA MENGESAHKAN DAP SEBAGAI PEWARIS KOMUNIS LAKNATULLAH


Nak tahu mengapa DAP sering sangat dikaitkan sebagai pewaris tunggal komunis bintang tiga? Moh kita lihat fakta-fakta yg mengesahkan bahawa DAP adalah komunis, komunis adalah DAP :

1. Struktur organisasi DAP adalah sama dengan yg digunapakai oleh Parti Komunis Malaya (PKM). Dalam DAP, individu yg paling berkuasa dalam parti adalah yg memegang jawatan Setiausaha Agung (sekarang dipegang oleh Lim Guan Eng), manakala jawatan Pengerusi (dipegang oleh Karpal Singh) hanyalah sebagai boneka saja.

Begitu juga dengan PKM, di mana Chin Peng yg memegang jawatan sebagai Setiausaha Agung adalah bos besar. Walaupun Musa Ahmad dilantik sebagai Pengerusi, namun peranannya hanyalah untuk menarik sokongan orang Melayu saja.

2. Sama seperti PKM, keanggotaan DAP didominasi hampir sepenuhnya oleh kaum Cina. Walaupun terdapat kaum India dan Melayu yg turut menganggotainya, mereka tidak lebih sebagai kosmetik untuk mencantikkan DAP di mata masyarakat umum.

3. Matlamat PKM adalah untuk menubuhkan sebuah republik komunis di negara ini. Konsep ini diwarisi pula oleh DAP yg mempunyai niat untuk meruntuhkan sistem Raja Berperlembagaan dan menukarkannya kepada sistem republik.


4. DAP meniru kaedah PKM dalam menarik sokongan orang Melayu kepada mereka. Jika PKM menubuhkan Rejimen Ke-10 sebagai pasukan komunis Melayu, DAP pula menubuhkan beberapa cawangan DAP Melayu yg dianggotai sepenuhnya orang Melayu, selain melantik beberapa orang Melayu memegang jawatan penting dalam parti. 

Semua ini dilakukan semata-mata untuk memperalatkan org Melayu tersebut bagi mencapai matlamat mereka. Org Melayu tersebut tidak ubah seperti lembu yg dicucuk hidungnya yg tidak mampu berperanan penting untuk membuat keputusan.

5. DAP dan PKM kedua-duanya adalah anti Islam dan Melayu. Jika PKM banyak menjadikan org Melayu Islam sebagai mangsa mereka, DAP pula menjalankan gerakan untuk menghapuskan dasar-dasar yg melindungi kaum Melayu/bumiputera. 

Mereka sebenarnya hanya memperalatkan slogan hak sama rata untuk semua kaum, padahal kedua-duanya ingin memartabatkan ketuanan Cina di bumi Tanah Melayu ini, seterusnya menguasai keseluruhannya.

7 ulasan:

  1. KOMUNIS ADALAH MUSUH TRADISI NEGARA, WAJIB UNTUK SETIAP WARGANEGARA YANG CINTAKAN AGAMA, BANGSA DAN NEGARA MENENTANGNYA HABIS-HABISAN. CARI KELEMAHAN MEREKA DAN PECAH BELAHKAN ORGANISASI MEREKA JIKA TIDAK MAHU NEGARA INI KUCAR-KACIR. PECAHKAN MONOPOLI EKONOMI MEREKA DALAM PELBAGAI BIDANG, NESCAYA MEREKA LEMAH..

    BalasPadam
  2. Kita bagi dia Republik Kamunting.

    http://dtenggara.blogspot.com

    BalasPadam
  3. Dah Melayu bodoh tu ada yang jadi ahli DAP. Sanggup jadi si kitol penjahanam bangsa sendiri.

    BalasPadam
  4. DAP perlu diharamkan supaya keselamatan melayu dan malaysia ini terus terjamin..

    BalasPadam
  5. NAK BUAT LAGU MANA..MELAYU2 BODOH NI TETAP PERTAHANKAN BANGSA MAKAN BABI..HATI DIORANG NI DAH DIGELAPKAN AGAKNYA..APE PUN AKU MEMANG SOKONG GAD.

    MARI KITA DESAK KERAJAAN HAPUSKAN SEKOLAH JENIS KEBANGSAAN UNTUK BINA BANGSA MALAYSIA!!!

    BalasPadam
  6. Nik Najis, Haji Hadi, Khalid, Nuar Berahim telah dirasuk oleh Dapigs..

    Melalui ilmu Pukau Syaitan..Mind power control dari pulau Babi telah berjaya..

    BalasPadam
  7. Ni la sejarah ikut prejudis dan momokan, bila pulak la Chin Peng tu jadi Bintang Tiga. Bintang Tiga Nasionalis ultra macam korang la har har har bukannye Komunis

    BalasPadam