Selasa, 30 Oktober 2012

PILIHANRAYA MASJID DI P.PINANG - TAKTIK HALUS DAP LAKNATULLAH PECAH BELAH UMAT MELAYU ISLAM


Sudah GAD katakan bahawa DAP ini memang ejen zionis yg kerjanya hanya untuk memecahbelahkan umat Islam. Kalau di Timur Tengah, puak zionis mewujudkan Arab Spring untuk menghuru-harakan negara2 Arab melalui revolusi rakyat (kononnya) untuk menjatuhkan pemimpin. Di Malaysia pula DAP laknatullah turut membawa virus yang sama. Mereka tidak akan pernah senang melihat orang Melayu hidup aman dan sentosa kerana ia akan mengukuhkan penguasaan BN-UMNO.

Jadi bagi DAP biar mereka sebarkan virus Arab Spring di Malaysia. Biar orang Melayu bergaduh dan berbunuh-bunuhan sesama sendiri. Bila  api dendam sudah marak org Melayu akan hilang pertimbangan. Mereka (baca: puak PAS laknatullah) sanggup menjatuhkan pemerintahan Islam dan menaikkan puak kafir harbi menerajui Malaysia. Bagi mereka "Asalkan Bukan UMNO". Mereka lebih rela syaitan, zionis atau dajjal yang memerintah Malaysia dari UMNO.

Terbaru, cadangan DAP P.Pinang untuk mengadakan pemilihan ala pilihanraya bagi memilih AJK Masjid telah menimbulkan pelbagai reaksi. Yang dapat menghidu taktik jahat DAP membantah keras cadangan itu. Tapi dalam masa yang sama ada juga yang menyokong (baca: puak PAS laknatullah). GAD sudah dapat membaca apa yg bermain dalam kepala pemimpin2 komunis DAP. Perancangan ini pasti sudah lama mereka fikirkan. Mereka sudah boleh membaca psikologi org Melayu yg memang bahalol bin tolol dalam berpolitik. Org Melayu seperti diketahui memang berteraskan emosi dalam berpolitik. Perkara inilah yang ingin dieksploitasi sepenuhnya oleh puak kafir harbi DAP ini.

Org Melayu pasti akan berpecah belah jika pemilihan AJK Masjid ini dijalankan. Dan perpecahan ini mungkin akan berterusan hingga ke akhir zaman (seperti UMNO-PAS yg sampai sekarang tak boleh bersatu). Grand design DAP ialah bila org Melayu yg sememangnya minoriti di P.Pinang berpecah-belah maka undi pun pasti akan berpecah. Undi yg berpecah akan melemahkan kuasa politik Melayu. Lama-kelamaan org Melayu mungkin tiada wakil lagi di PP. DAP ingin membunuh UMNO di PP. Mereka juga mahu semua org Melayu berambus dari PP. Antara kaedahnya ialah memecah belahkan perpaduan Melayu melalui pemilihan AJK Masjid ini selepas mencapai kejayaan melalui pembinaan rumah mewah yg tidak mampu dibeli Melayu.

Persoalannya mampukah org Melayu bersatu menentang agenda jahat DAP ini?Atau kita biar saja org Melayu dihalau keluar sedikit demi sedikit dari PP. Baru demokrasi namanya. Selepas PP, DAP mungkin boleh mengaplikasikan taktik ini di negeri-negeri lain di Malaysia termasuk Kelantan. Lama-kelamaan org Melayu akan dihalau keluar sedikit demi sedikit dari Malaysia. Masa tu GAD nak dengar apa reaksi Tuan Guru Pok Nik kita. Mungkin Pok Nik akan kata tak apa "asal bukan UMNO".
     

Tiada ulasan:

Catat Ulasan